Södertäljefolk som vill köra!!

Mcgromit

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2007
Ort
Södertälje
Hoj
Hornet -07
Lyfter tråden lite med en nyfiken fråga... Är det någon som hänger här som bor i Stadsträdgår`n i Södertälje?? Bor själv där och sett en Gsx :confused: Streetfighter på samma gatan och bara nyfiken vem det är... :va
 

Mcgromit

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2007
Ort
Södertälje
Hoj
Hornet -07
Stämmer.. Måste vara någon som hänger här.. man blir ju nyfiken vem man nästan bor granne med som har samma intresse...:va
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Flyttade hit i onsdags, har inte hunnit få ner hojen från Umeå ännu dock, men hoppas på att jag hinner få hit den innan säsongen har tagit slut... Nån som har tips på vart man kan få tag i schysst vinterförvaring? Får jag inte tag på nått så blir det antagligen en "soffa" extra hemma i lägenheten i vinter... :gnissla
 

MindLess

UndraVadSkaMan
Gick med
1 Jun 2007
Ort
Slöddertälje
Hoj
KTM 990 Supermoto 2009
Låter som en bra ide :tummenupp Onsdag kväll?

Fan hade lätt varit på men ska till lelles å lämna hojen på onsdag för lite justering av förgasare bla... Återkommer så fort jag får tillbaka den så drar vi ihop ett gäng å kör en sväng. Kanske man ska dra upp till skogis nån onsdag å kolla på lite hojar?

Flyttade hit i onsdags, har inte hunnit få ner hojen från Umeå ännu dock, men hoppas på att jag hinner få hit den innan säsongen har tagit slut... Nån som har tips på vart man kan få tag i schysst vinterförvaring? Får jag inte tag på nått så blir det antagligen en "soffa" extra hemma i lägenheten i vinter... :gnissla

Förra vintern hyrde jag å en kompis förråd på Shurgard för att förvara våra hojar varmt å skyddat.Blev inte så dyrt när man var 2 å så var ju vintern rätt kort. Vet inte hur jag ska göra i vinter men hör med Mör han hade vinterförvaring förra året iallafall http://www.moracing.se/
 
Last edited:

Nice_boy

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Ort
New Mill
Hoj
2011, BMW S1000RR
Ja skogis är ju ett bra alternativ men är det nån som vet om det är verksamhet kvar? var ditt i sommras på en onsdag kväll och ingen kotte alls där..
 

gymfrida

Båtflykting
Gick med
25 Jul 2005
Ort
Södertälje
Hoj
FZR 600R och Izh Planeta-62
Flyttade hit i onsdags, har inte hunnit få ner hojen från Umeå ännu dock, men hoppas på att jag hinner få hit den innan säsongen har tagit slut... Nån som har tips på vart man kan få tag i schysst vinterförvaring? Får jag inte tag på nått så blir det antagligen en "soffa" extra hemma i lägenheten i vinter... :gnissla

Välkommen till stan!:)
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Som det ser ut just nu så har jag nog en vinterförvaring i vårbygård...
Ligger ca 10-15 min med bil mot sthlm.. om det är intressant
 

MindLess

UndraVadSkaMan
Gick med
1 Jun 2007
Ort
Slöddertälje
Hoj
KTM 990 Supermoto 2009
Ja skogis är ju ett bra alternativ men är det nån som vet om det är verksamhet kvar? var ditt i sommras på en onsdag kväll och ingen kotte alls där..

Ok var där för typ 2 veckor sen å då var det först samling vid Mcdonalds i Tyresö Sen åkte alla till skogis. Tyvärr så hade vi snutbågen efter oss hela vägen så blev inte nått vidare med åkning. Enligt tidigare Post så e det torsdagar kl 18. Då kanske man hinner få tillbaka sin hoj tills dess då Hoppas :yoparty
 
Last edited:

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Välkommen till stan!:)
Tackar!

Förra vintern hyrde jag å en kompis förråd på Shurgard för att förvara våra hojar varmt å skyddat.Blev inte så dyrt när man var 2 å så var ju vintern rätt kort. Vet inte hur jag ska göra i vinter men hör med Mör han hade vinterförvaring förra året iallafall http://www.moracing.se/
Har kikat lite på Shurgard... Helst av allt skulle jag vilja få tag i ett garage som man kan skruva i sommartid också... Men det verkar inte vara det enklaste :gnissla Mailat moracing nu iaf :tummenupp

Som det ser ut just nu så har jag nog en vinterförvaring i vårbygård...
Ligger ca 10-15 min med bil mot sthlm.. om det är intressant
Du har PM!
 
Last edited:

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Nu har jag fått ner min hoj i alla fall, och det verkar förhoppningsvis som om garageproblemet är löst. :tummenupp

Nu återstår bara o hitta alla grymma hojvägar :)
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top