Iceman1975
Stället krymper
Jaså...
Vissa Tälje tokar tog sig en kvällstur till Trosa...
Jaså...
Precis. Var såg du oss då?
Mötte er inne i "centrum".. vinkade lite från bilen, men ingen verkade se mig..
Lyfter tråden lite med en nyfiken fråga... Är det någon som hänger här som bor i Stadsträdgår`n i Södertälje?? Bor själv där och sett en Gsx Streetfighter på samma gatan och bara nyfiken vem det är...
Låter som en bra ide Onsdag kväll?E det inte dax för en träff å lite samåkning för oss Södertälje folk?
Låter som en bra ide Onsdag kväll?
Flyttade hit i onsdags, har inte hunnit få ner hojen från Umeå ännu dock, men hoppas på att jag hinner få hit den innan säsongen har tagit slut... Nån som har tips på vart man kan få tag i schysst vinterförvaring? Får jag inte tag på nått så blir det antagligen en "soffa" extra hemma i lägenheten i vinter...
Flyttade hit i onsdags, har inte hunnit få ner hojen från Umeå ännu dock, men hoppas på att jag hinner få hit den innan säsongen har tagit slut... Nån som har tips på vart man kan få tag i schysst vinterförvaring? Får jag inte tag på nått så blir det antagligen en "soffa" extra hemma i lägenheten i vinter...
Ja skogis är ju ett bra alternativ men är det nån som vet om det är verksamhet kvar? var ditt i sommras på en onsdag kväll och ingen kotte alls där..
Ja skogis är ju ett bra alternativ men är det nån som vet om det är verksamhet kvar? var ditt i sommras på en onsdag kväll och ingen kotte alls där..
Tackar!Välkommen till stan!
Har kikat lite på Shurgard... Helst av allt skulle jag vilja få tag i ett garage som man kan skruva i sommartid också... Men det verkar inte vara det enklaste Mailat moracing nu iafFörra vintern hyrde jag å en kompis förråd på Shurgard för att förvara våra hojar varmt å skyddat.Blev inte så dyrt när man var 2 å så var ju vintern rätt kort. Vet inte hur jag ska göra i vinter men hör med Mör han hade vinterförvaring förra året iallafall http://www.moracing.se/
Du har PM!Som det ser ut just nu så har jag nog en vinterförvaring i vårbygård...
Ligger ca 10-15 min med bil mot sthlm.. om det är intressant
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |