Freppa skrev:Om du bor i haninge så har du inte många sekunder till Slingerbulten. Veeeery gooooood!
Potatoes har öppna körningar ganska ofta (imorgon är nästa) och träffas vid Buellcenter på Drottningholmsvägen.
fazerfun skrev:Ursäkta min totala okunnighet men vart FAN ligger Slingerbulten??? Träffade en kille vid Sveavägen igår som kört av just där nmed sin sprillans RSV Mille...det lät kul
Håller annars till mkt söder om stan men tydligen har jag missat något....
Hittar inte dit själv, men har åkt med ngra andra 2ggr, jättesköj väg, helt underbarfazerfun skrev:Ursäkta min totala okunnighet men vart FAN ligger Slingerbulten??? Träffade en kille vid Sveavägen igår som kört av just där nmed sin sprillans RSV Mille...det lät kul
Håller annars till mkt söder om stan men tydligen har jag missat något....
De tycker jag.J-Bone skrev:Rapido verkar bra! Ska nog komma förbi och hälsa på er nån kväll..
J-Bone skrev:Rapido verkar bra! Ska nog komma förbi och hälsa på er nån kväll..
Mika K skrev:Tackar för tips !
Och idag är det fint väder dax att köra lite ida skriv eller pm:a mig så kör vi idag nånstans och lilla gul ! dax för körning kanske buellcenter eller hälsa på rapido klubben
Mika K skrev:Here i come !
Låter kul ska kika på kartan (rapidos hemsida) och besöka er så sätter vi några varv nånstans med fina vägar och så Benkar
Mika K skrev:Soz !
Vart en sväng med dibben via sveavägen-brostugan-slingerbulten-stälje
men näsa onsdag måste jag till rapdo för de e nära haninge och verkar vara ett bra gäng
benkar skrev:Håller sig regnet borta och solen framme så blir vi ett gäng (hoppas jag) som åker från Rapido vid 18.15 idag onsdag 7 juli. Lite mittemellantempo, dvs inspirerat men inte tokfort, runt +40 över hast.bergr, brukar kunna vara rätt blandat på onsdagsrundorna, mer fartfyllt på helgrundorna..
/B
Mika K skrev:Skiit !
Jag är fast hos föräldrarnas villa i hallstahammar, strax utanför västerås (kattvakt) , så denna vecka blir det inge åkande tyvärr hehe men hinner nog fixa lite grejjer på hojjen istället bra med stort garage
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|