Söker någon med plats i bil från Stockholm tor GBG ngn mässdag

Veratio

Medlem
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
Kawasaki Z900RS -18
Sugen på att åka till mässan i Göteborg. Har ingen bil och jag tycker att det blir aningen dyrt att åka tåg tur och retur.

Intresserad av att åka med någon som eventuellt ska dit. Dit och hem samma dag är tyvärr ett måste. Fredag eller lördag föredragna dagar.

Två platser behövs! Inga seriemördare önskas.

PM eller svara i tråden.

Mvh

Niclas

Stark

Smokers smile wider and ride faster
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
2005 GSXR1000, HQV701 Supermoto
Ta flyget

Arlanda - Göteborg TOR 800 SEK

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
Jag har 2 platser lediga om en av er vill sitta i mitten. Blir kanske lite trångt i baksätet då. Om mina anndra 2 medåkare godkänner.

Vi åker på lördag och hem på söndag.
Vi kommer gå på sh-festen också

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Jag undrar också om det finns en plats över i någon bil.
Jag är rumsren, trevlig och kan vara rolig på beställning
Så tveka inte, dra iväg ett PM, jag vet att du vill ha med mig i bilen!!!

:fyllisar

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag börjar fundera på om man skulle ta sig ned också.. Har bil, men vill i så fall dela pengen..

Har iofs inte kollat med polarna vem som kan tänkas åka med.. Borde kanske göra det.

Nån som har en bilstereo att låna då? Min brann upp :brinnerup

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
Dawg skrev:
Jag börjar fundera på om man skulle ta sig ned också.. Har bil, men vill i så fall dela pengen..

Har iofs inte kollat med polarna vem som kan tänkas åka med.. Borde kanske göra det.

du kan köpa min ena, 4x50 watt mofset förstärkare, kvitto kartong manual. panasonic med mp3 funktion med mera. köpte den för 2300 men så mycket behöver du självklart inte ge :)

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Dawg skrev:

Jag har oxå en. Cd/radio, sån där vanlig, varken krÿmt bra eller kass, den är din för en fyrahundring och hämtas såklart här i Gbg.

På väg hit får du väl ta med dig Nitogen så får hon sjunga eller nåt...

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Dawg skrev:

Jag sjunger hellre än bra, men lovar att sjunga alla dina favoriter. I värsta fall kan vi lyssna med ett varsitt öra på iPoden.
Självklart betalar jag min del av resan.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Nitrogen skrev:
Jag sjunger hellre än bra, men lovar att sjunga alla dina favoriter. I värsta fall kan vi lyssna med ett varsitt öra på iPoden.
Självklart betalar jag min del av resan.

haha.. Japp-.. Hela Barbados repertoar ska det va :yoparty

jag har bara inte orkat fixa det här med stereon. Men har faktskt en som ligger, där har "bara" radion brunnit med CD finns det jue.. Vaffan, häela ba te å pack guran mä då!!! :banana

En liten grej bara.. När fan e mässan öht?? Inte nästa helg eller så va? Har som inte kollat då jag inte tänkte åka från början!

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Dawg skrev:
haha.. Japp-.. Hela Barbados repertoar ska det va :yoparty

jag har bara inte orkat fixa det här med stereon. Men har faktskt en som ligger, där har "bara" radion brunnit med CD finns det jue.. Vaffan, häela ba te å pack guran mä då!!! :banana

En liten grej bara.. När fan e mässan öht?? Inte nästa helg eller så va? Har som inte kollat då jag inte tänkte åka från början!
"koooom heeeem, vi börjar oooom igeeeeen" :gnissla

Ja men skit i radion, jag ska bränna ett par riktiga dansgolvsrökare åt dig.

Jo... nu i i veckan tors-sönd (om jag inte fått det om bakfoten).

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Jag e oxo intresserad av att dela soppakostnad mot en plats i en bil ner,åker helst på fredag,men lördag funkar oxo.Tänkte gå på festen.

mvh//jacke

Veratio skrev:
Två platser behövs! Inga seriemördare önskas.
Om nån bara mördat en gång så går det alltså jättebra ??? :tungan

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
ktmjacke skrev:
Jag e oxo intresserad av att dela soppakostnad mot en plats i en bil ner,åker helst på fredag,men lördag funkar oxo.Tänkte gå på festen.

mvh//jacke

Om nån bara mördat en gång så går det alltså jättebra ??? :tungan

Jag har tyvärr inga mord på listan, men det var en kille som skallade min hand en gång :D

Jag står nog mest på samma fot som trådskaparen, upponed samma dag.. Mest för pengens skull, annars blir det ju hotell och grejer och då drar det iväg direkt..

Sen har jag (tyvärr) ingen Audi A8 så fler än 4 är nog inte kul i 50+ mil.. Men det drabbar ju iofs inte mig..

Jag har en snubbe jag måste snacka med (annars får jag stryk) innan jag vet hur många platser det finns, och kolla hur det funkar med jobb och så för tid om jag öht kan..

Har svar imorrn!!!

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
ktmjacke skrev:

mvh//jacke
Mark säger att jag ska se till att få med dig i bilen!
Seså, du ska med!!! Vem kör oss???

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Nitrogen skrev:
Mark säger att jag ska se till att få med dig i bilen!
Seså, du ska med!!! Vem kör oss???
Fan va najs,jag kan köra om ni vill,jag har styrlapp o hela kittet. Mitt nr är 073-7398085

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
ktmjacke skrev:
Fan va najs,jag kan köra om ni vill,jag har styrlapp o hela kittet. Mitt nr är 073-7398085
Ska jag ringa och stöna? :tuttar
Men alltså, när kan/vill du åka ner isåfall? Och hur länge kan/vill du stanna?

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Nitrogen skrev:
Ska jag ringa och stöna? :tuttar
Men alltså, när kan/vill du åka ner isåfall? Och hur länge kan/vill du stanna?
lättast om du ringer,jag tänkte att man kunde dra jälit tidigt på lördagmorgon.Har tänkt o bo på ett hotell på avenyn en natt o sen åka hem på söndag igen.Har inte riktigt fått kläm på om du e kille eller tjej,men jag har bokat ett dubbelrum,så det finns plats över.

Kom just på att det finns en finess som heter profil,såg att du var tjej där.Har inte spikat hotellet hundra än,hur har du tänkt o bo??Finns det fler rum eller nåt där??? eller e det hotell som gäller för dig oxo?

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
ktmjacke skrev:
lättast om du ringer,jag tänkte att man kunde dra jälit tidigt på lördagmorgon.Har tänkt o bo på ett hotell på avenyn en natt o sen åka hem på söndag igen.Har inte riktigt fått kläm på om du e kille eller tjej,men jag har bokat ett dubbelrum,så det finns plats över.

Kom just på att det finns en finess som heter profil,såg att du var tjej där.Har inte spikat hotellet hundra än,hur har du tänkt o bo??Finns det fler rum eller nåt där??? eller e det hotell som gäller för dig oxo?
Då får jag väl slå en pling sen då.
Tidig lördag låter bra. Vad gäller boendet så tänkte jag våldgästa Mark, är du på? :gnissla
Det ryktas även om det hos Långa Farbron finns hoes och fri sprit. :rolleyes: Men även hotell funkar bra.
Hur många blir vi, vi på tu man hand, eller finns det fler? Vore ju bättre iom att det blir billigare.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Nitrogen skrev:
Då får jag väl slå en pling sen då.
Tidig lördag låter bra. Vad gäller boendet så tänkte jag våldgästa Mark, är du på? :gnissla
Det ryktas även om det hos Långa Farbron finns hoes och fri sprit. :rolleyes: Men även hotell funkar bra.
Hur många blir vi, vi på tu man hand, eller finns det fler? Vore ju bättre iom att det blir billigare.
Jag e på vad som helst.En fråga bara,vad e det för bil du har? Så man vet hur många som får plats.Ring så snart som möjligt.

DieselDoris

Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
ktmjacke skrev:
Jag e på vad som helst.En fråga bara,vad e det för bil du har? Så man vet hur många som får plats.Ring så snart som möjligt.
Hhhm du missförstod mig nog, jag har ingen bil :( Men jag skulle få med dig i den bilen jag eventuellt skulle åka i.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning