Nitrogen skrev:Det blir tvångskläder à la Hannibal. Du kan få rulla runt mig inne på mässan
Wohoo...
"Retard Express" avgår klockan.....
Nitrogen skrev:Det blir tvångskläder à la Hannibal. Du kan få rulla runt mig inne på mässan
Å,har du karra??? Bjuckar du?Nitrogen skrev:Ja, du var ju en jävla gentleman du å.
Jag förväntar mig att du kniper igen och kör, medans jag lyssnar på MIN musik på högsta volym och äter godis hela vägen ner.
Nä män jag har töggömmi!!ktmjacke skrev:Å,har du karra??? Bjuckar du?
gillar du för musik då?
P.s vad e en jängkleman?d.s
Ha ha ha,vilka fördommar.Som gammal break o boogiedansare sitter intresset för elektronisk musik kvar ännu faktiskt.Var på massor av rave tills för ett par år sen då jag valde att lugna mig lite.Fast i grund e jag hårdrockare när det gäller musik.Men i övrigt allätare.Hur gammal e du förresten som vågar kalla farbror för farbror?Nitrogen skrev:Nä män jag har töggömmi!!
Jag ska bara spela electro och dnb, sånt som folk i din ålder generellt inte gillar
Dra mig baklänges... då kan du lära ut ett par moves då, så att vi kan vara kungar på dansgolvet på lördag?ktmjacke skrev:Ha ha ha,vilka fördommar.Som gammal break o boogiedansare sitter intresset för elektronisk musik kvar ännu faktiskt.Var på massor av rave tills för ett par år sen då jag valde att lugna mig lite.Fast i grund e jag hårdrockare när det gäller musik.Men i övrigt allätare.Hur gammal e du förresten som vågar kalla farbror för farbror?
p.s fast du har rätt om drum n bass d.s
Kör din ipod,så pluggar jag på mig min jens of sweden.Nitrogen skrev:Dra mig baklänges... då kan du lära ut ett par moves då, så att vi kan vara kungar på dansgolvet på lördag?
Do The Hussle!
Jag är också allätare, så det ska väl inte bli något överdriver slagsmål om musikvalet.
Jag är lammkött!!!
Finnemang!!ktmjacke skrev:Kör din ipod,så pluggar jag på mig min jens of sweden.
Lammkött???? Säger inte mycket för en "allätare".
Vet bara att det är viktigt att man inte vidrör "köttet" med pälsen när den tas bort,för smakens skull.
Aha, du e 15,5 alltså???Nitrogen skrev:Finnemang!!
Haha jag är i mina bästa år skulle man kunna säga.
Jag kan försäkra dig om att jag är åtminstone är byxmyndig..ktmjacke skrev:Aha, du e 15,5 alltså???
Det förklarar godiset.
Slipp o tala om hur gammal du e då din grogghagga.
Värst va hemlig en ålder kan va då.Nitrogen skrev:Jag kan försäkra dig om att jag är åtminstone är byxmyndig..
Din gamla stofil!!!
Jag är blott 18 år.ktmjacke skrev:Värst va hemlig en ålder kan va då.
aha,slutar på ton iaf.se där,se där. Nä nu ska farbror ta sina kvällsmediciner o gå o lägga sig,men ring gärna så fort du kan,så får vi snacka ihop oss om allt.Nitrogen skrev:Jag är blott 18 år.
Jag är för gammal för digktmjacke skrev:aha,slutar på ton iaf.se där,se där. Nä nu ska farbror ta sina kvällsmediciner o gå o lägga sig,men ring gärna så fort du kan,så får vi snacka ihop oss om allt.
Nitrogen skrev:Jajävlar... jag skulle ju telefonterra Ktmjacke, men glömde mobilen hemma. Får väl försöka slå en pling när jag kommer hem om det inte blir allt för sent.
Nitrogen skrev:Det ryktas även om det hos Långa Farbron finns hoes och fri sprit.
Långa farbron skrev:
Nitrogen skrev:
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!