ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
Ok,men det finns en bil iaf???Min e det nämligen bara 2 säten i.Nitrogen skrev:Hhhm du missförstod mig nog, jag har ingen bil Men jag skulle få med dig i den bilen jag eventuellt skulle åka i.
Ok,men det finns en bil iaf???Min e det nämligen bara 2 säten i.Nitrogen skrev:Hhhm du missförstod mig nog, jag har ingen bil Men jag skulle få med dig i den bilen jag eventuellt skulle åka i.
Njae, det är ju bil jag försöker ragga.ktmjacke skrev:Ok,men det finns en bil iaf???Min e det nämligen bara 2 säten i.
Om det bara e du o jag så kan vi ju ta "min" bil.En liten skoda pickis som e bränslesnål o bra.Har vi nånstans o bo så kan jag tänka mig att åka redan på fredag oxo.Så bil finnes i värsta fall för oss 2 bara.Nitrogen skrev:Njae, det är ju bil jag försöker ragga.
Och Mark föreslog att jag skulle tjata med dig, för att du är störd och jag är störd och störd+störd=roligt.
Så, om det nu finns någon vänligt själ med plats över, ska vi åka då?
Ja... men ska vi lämna det öppet tills på... ja säg onsdag? Och hittar vi inga andra platser så tar vi din bil och åker raka vägen hem till Mark och ockuperar hans bostad?ktmjacke skrev:Om det bara e du o jag så kan vi ju ta "min" bil.En liten skoda pickis som e bränslesnål o bra.Har vi nånstans o bo så kan jag tänka mig att åka redan på fredag oxo.Så bil finnes i värsta fall för oss 2 bara.
Nitrogen skrev:Njae, det är ju bil jag försöker ragga.
Och Mark föreslog att jag skulle tjata med dig, för att du är störd och jag är störd och störd+störd=roligt.
Så, om det nu finns någon vänligt själ med plats över, ska vi åka då?
Om du ska till mässan så förutsätter jag att du har din tvångströja på dig!Dawg skrev:Mamma vägrar säga annat än att det är lögn, men alla andra säger att jag är störd med
Eller ja, de brukar bara säga: Men gå härifrån, du är ful, luktar illa och kan inte dricka sprit utan att kissa på grannkatten!!!
Jag drar nog mina slutsatser därifrån
Nitrogen skrev:Om du ska till mässan så förutsätter jag att du har din tvångströja på dig!
du har alltså bil,men det vore väl perfa o bli tre iaf.Kollade flyg,o på fly me blev det 900kr tor per skaft.Dawg skrev:Lovar!
Tvångströja och ögonbindel (blir lugnare då)!
Ps. Min bil = jag kör
Japp,men då får det inte bli några "fuck ups" så man står där med k....en i brevlådan i slutet på veckan.Nitrogen skrev:Ja... men ska vi lämna det öppet tills på... ja säg onsdag? Och hittar vi inga andra platser så tar vi din bil och åker raka vägen hem till Mark och ockuperar hans bostad?
Nej förfan, jag bangar inte!ktmjacke skrev:Japp,men då får det inte bli några "fuck ups" så man står där med k....en i brevlådan i slutet på veckan.
Det soppan kostar bara.Nitrogen skrev:Nej förfan, jag bangar inte!
En fråga bara... vad kan det tänkas kosta om vi blir 2-3 pers?
Det soppan kostar bara.Räknar man VÄLDIGT högt så blir det soppa för en lax.delat på antal persNitrogen skrev:Nej förfan, jag bangar inte!
En fråga bara... vad kan det tänkas kosta om vi blir 2-3 pers?
Ja men då var det inte så farligt som jag hade tänkt mig.ktmjacke skrev:Det soppan kostar bara.Räknar man VÄLDIGT högt så blir det soppa för en lax.delat på antal pers
Föräxten,har vi träffats förut,på nån pubkväll eller så?Nitrogen skrev:Ja men då var det inte så farligt som jag hade tänkt mig.
Sorry, jag e utesluten...Veratio skrev:Inga seriemördare önskas.
Bra fråga, dom två pubkvällar jag har avverkat är mest en dimma. Men det är mycket möjligt att vi har setts.ktmjacke skrev:Föräxten,har vi träffats förut,på nån pubkväll eller så?
Så du har ingen aning om vem jag e heller då alltså????Nitrogen skrev:Bra fråga, dom två pubkvällar jag har avverkat är mest en dimma. Men det är mycket möjligt att vi har setts.
Nej. Men det är snarare du som borde vara oroligktmjacke skrev:Så du har ingen aning om vem jag e heller då alltså????
MUAHAHAHAHAHAAAAA!
Nitrogen skrev:Nej. Men det är snarare du som borde vara orolig
Det blir tvångskläder à la Hannibal. Du kan få rulla runt mig inne på mässanDawg skrev:Tvångströja och ögonbindel
Ha ha ha! FÖrvänta dig inga förmåner bara för att du e brud.Får vi soppatorsk är det primaterna som knuffar på=du.Nitrogen skrev:Nej. Men det är snarare du som borde vara orolig
Ja, du var ju en jävla gentleman du å.ktmjacke skrev:Ha ha ha! FÖrvänta dig inga förmåner bara för att du e brud.Får vi soppatorsk är det primaterna som knuffar på=du.
Men e du tyst o snäll kan du få leka med "växelspaken" hela vägen ner. *asg*
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |