På sporthoj gäller det att ha attityd och pungsparka varandra helt enkelt, men det finns fullt normala människor också,,, faktiskt.Du verkar inte så skarp med tanke på en kommentar om någon du itne känner. Otrevligt.
Tror förresten hon är betydligt bahgligare att se i en Veyron än t.ex. du är
Varför ska det vara en så extremt otrevlig attityd här?
Du verkar inte så skarp med tanke på en kommentar om någon du itne känner. Otrevligt.
Så till en viss del är hon där pga sitt utseende?Du verkar inte så skarp med tanke på en kommentar om någon du itne känner. Otrevligt.
Så till en viss del är hon där pga sitt utseende?
Ja, hon är snygg helt korrekt. Samt kör en 458 själv.
Då du itne äger en Veyron är du nog fel person att bedöma det anser jag.
Däcks värde bara försvinner till noll (går upp i rök bokstavligen), det är inte helt säkert att en Veyron gör, särskilt itne då enda är en förserie med produktionsnr ett har jag för mig.
Om du nu tror det är så lätt att få en Bugatti Veyronägare till skogen utanför Strängnäs och DESSUTIM bränan däck för över 200 000 kr kan är du välkommen att göra ett försök. Du för 75 000 kr av mig om du lyckas med det. Då ska han dessutom rejsa hela dagen som denna Veyron gjorde
Åter igen så är det dör med priset som stör mig.
Han får naturligtvis köra precis hur han vill och jag tycker dessutom att det är kul att titta på.
Men karln går knappast i personlig konkurs av att byta däck, kan vi enas om det?
Gustav. I fortsättningen om du vill bjuda in hojåkare till eventen så vänd dig direkt till handlare som saluför tänkt modell. Det finns garanterat nån som har en demohoj och pilot som ställer upp så slipper du ha med alla dryga människor att göra här inne!
Otroligt att du fortsätter Lös problemet genom att stå för däcken själv nästa gång han är här
Har jag fel?
Ja, du har fel. Du har helt enkelt inte fattat vad det hela går ut på. Det är inte vem som kan sätta den snabbaste 0-402 m eller nåt sånt, det att jämföra hur fort vissa bilar (och BMW-hojar) accelererar. Att man väljer att köra rullande start är både för att utjämna förarskicklighet och givetvis att spara på utrustningen. Om nya däck kostar 200 kkr så kan du tänka dig att en pajad växellåda eller knäckta drivaxlar kostar desto mer, förutom att du blir utan kärran under överskådlig framtid. Även om jag har råd att gå ut och hoppa sönder min bil betyder det ju inte att det är en bra ide eller att det är värt det för att nåt youtube-miffo ska få 2 minuters underhållning. Sluta nöta om det där ffs.
Säkerhet är ju viktigt! Vart köper man de osynliga 6-punkts bältet?
Ja, du har fel. Du har helt enkelt inte fattat vad det hela går ut på. Det är inte vem som kan sätta den snabbaste 0-402 m eller nåt sånt, det att jämföra hur fort vissa bilar (och BMW-hojar) accelererar. Att man väljer att köra rullande start är både för att utjämna förarskicklighet och givetvis att spara på utrustningen. Om nya däck kostar 200 kkr så kan du tänka dig att en pajad växellåda eller knäckta drivaxlar kostar desto mer, förutom att du blir utan kärran under överskådlig framtid. Även om jag har råd att gå ut och hoppa sönder min bil betyder det ju inte att det är en bra ide eller att det är värt det för att nåt youtube-miffo ska få 2 minuters underhållning. Sluta nöta om det där ffs.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|