Sökes: nyaste sporthojarna för året att delta i årets olika GTBoard.com event

Baptisten

Medlem
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
KTM Duke II
Men vafan, vad händer?

Hade jag blivit inbjuden hade jag garanterat kommit, trots mitt första inlägg:)
Det hade ju varit skitkul att få se så pass ovanliga och brutala bilar i ACTION och inte stillastående i nån svettig gammal bilsalong för att samla damm.

Det är ju faktiskt de absolut vassaste kärrorna som finns att köpa "för allmänheten" vi snackar om. Bilar som många aldrig ens kommer att få se, nu fanns chansen att TÄVLA mot dom, side by side.

Blir jag inbjuden nästa gång så kommer jag utan att blinka, men det är klart, jag är ju totalt sprängd:brinnerup

CCX, keep up the good work:rock:Bugar

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Du verkar inte så skarp med tanke på en kommentar om någon du itne känner. Otrevligt.

Tror förresten hon är betydligt bahgligare att se i en Veyron än t.ex. du är :)

Varför ska det vara en så extremt otrevlig attityd här?
På sporthoj gäller det att ha attityd och pungsparka varandra helt enkelt, men det finns fullt normala människor också,,, faktiskt.:)

none

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2011
Hoj
Ingen
Du verkar inte så skarp med tanke på en kommentar om någon du itne känner. Otrevligt.

Det är mycket lättare att sparka på dig på det som är "dåligt" än att involvera/engagera sig i ett evenemang för att utveckla det. De flesta gånger är det personer som aldrig har varit i närheten av att anordna något liknande, och verkligen inte skulle lägga ner så mycket energi obetalt.

Du gör bäst i att ignorera de som inte bidrar positivt i tråden, det kommer oftast inte leda till något konstruktivt.

Det är riktigt kul att se filmerna och hoppas du kan utveckla ditt evenemang ännu mer.

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Hoj
Ja

Så till en viss del är hon där pga sitt utseende?

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Då du itne äger en Veyron är du nog fel person att bedöma det anser jag.

Däcks värde bara försvinner till noll (går upp i rök bokstavligen), det är inte helt säkert att en Veyron gör, särskilt itne då enda är en förserie med produktionsnr ett har jag för mig.

Om du nu tror det är så lätt att få en Bugatti Veyronägare till skogen utanför Strängnäs och DESSUTIM bränan däck för över 200 000 kr kan är du välkommen att göra ett försök. Du för 75 000 kr av mig om du lyckas med det. Då ska han dessutom rejsa hela dagen som denna Veyron gjorde :D

Åter igen så är det dör med priset som stör mig.
Han får naturligtvis köra precis hur han vill och jag tycker dessutom att det är kul att titta på.

Men karln går knappast i personlig konkurs av att byta däck, kan vi enas om det?

WheelieWingård

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2011
Hoj
Yamaha YZF R1 -03, Honda VFR RC36 -90
Gustav. I fortsättningen om du vill bjuda in hojåkare till eventen så vänd dig direkt till handlare som saluför tänkt modell. Det finns garanterat nån som har en demohoj och pilot som ställer upp så slipper du ha med alla dryga människor att göra här inne!

CCX

Sporthojsnörd
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
BMW M5
Otroligt att du fortsätter :) Lös problemet genom att stå för däcken själv nästa gång han är här ;)

Åter igen så är det dör med priset som stör mig.
Han får naturligtvis köra precis hur han vill och jag tycker dessutom att det är kul att titta på.

Men karln går knappast i personlig konkurs av att byta däck, kan vi enas om det?

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Gustav. I fortsättningen om du vill bjuda in hojåkare till eventen så vänd dig direkt till handlare som saluför tänkt modell. Det finns garanterat nån som har en demohoj och pilot som ställer upp så slipper du ha med alla dryga människor att göra här inne!

Och till mig,,, jag missade 2011 som skulle varit med.:)

kjellper

pousseur
Gick med
13 Sep 2011
Hoj
Triumph Street Triple Rx -15, Kawasaki KLX230 -20

Ja, du har fel. Du har helt enkelt inte fattat vad det hela går ut på. Det är inte vem som kan sätta den snabbaste 0-402 m eller nåt sånt, det att jämföra hur fort vissa bilar (och BMW-hojar) accelererar. Att man väljer att köra rullande start är både för att utjämna förarskicklighet och givetvis att spara på utrustningen. Om nya däck kostar 200 kkr så kan du tänka dig att en pajad växellåda eller knäckta drivaxlar kostar desto mer, förutom att du blir utan kärran under överskådlig framtid. Även om jag har råd att gå ut och hoppa sönder min bil betyder det ju inte att det är en bra ide eller att det är värt det för att nåt youtube-miffo ska få 2 minuters underhållning. Sluta nöta om det där ffs.

CCX

Sporthojsnörd
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
BMW M5
Exakt :D

Ja, du har fel. Du har helt enkelt inte fattat vad det hela går ut på. Det är inte vem som kan sätta den snabbaste 0-402 m eller nåt sånt, det att jämföra hur fort vissa bilar (och BMW-hojar) accelererar. Att man väljer att köra rullande start är både för att utjämna förarskicklighet och givetvis att spara på utrustningen. Om nya däck kostar 200 kkr så kan du tänka dig att en pajad växellåda eller knäckta drivaxlar kostar desto mer, förutom att du blir utan kärran under överskådlig framtid. Även om jag har råd att gå ut och hoppa sönder min bil betyder det ju inte att det är en bra ide eller att det är värt det för att nåt youtube-miffo ska få 2 minuters underhållning. Sluta nöta om det där ffs.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Det är lätt att hänga upp sig på inköpspriset på superbilar.
Det som brukar döda drömmen är service och däckkostnader.
Däcken är inte standarddäck för ett par tusingar.
En Veyron gör slut på en uppsättning däck på 15 minuter under full fart.
Däcken (specialtillverkade av Michelin) kostar 17000.
Dollar.

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...