Jag kan komma med min polkaretta OM jag blir bjuden på en back öl och ni tilltalar mig Messias.
Köra tänker jag fan inte heller göra, men låta någon annan köra för ytterligare en back öl går nog att ordna.
Sen vill det sig att depåbrudarna inte är så jävla blyga, för det kommer väl depåbrudar?
Sen vill jag ha skjuts hem eftersom jag kommer att vara klot, helst i en Koenigsegg, men en viper är ok det också. Finns det dragkrok på dessa så att jag även får med hojen hem?
för en back öl kan jag köra din polkaretta, och få bilförare stå o skämmes lite fint vid bilen
Förvånad över att det var så stor skillnad, gick Bugattin bara på 8cyl typ. Tänk om det hade varit en Agera R istället då hade det varit stor förnedring
Inte konstigt då Bugatti ska släppa ännu en vassare version snart nog.
Heja! Ägget....
Det har tidigare i tråden sagts att Bugatti föraren ville spara däck och aldrig gasade fullt med sin räser. Däck till en sån där kostade tydligen ganska mycket.
Det har tidigare i tråden sagts att Bugatti föraren ville spara däck och aldrig gasade fullt med sin räser. Däck till en sån där kostade tydligen ganska mycket.
Tycker du skall läsa igen, det som står är att han förmodligen inte var intresserad av stillastående start bl.a. på grund av däckskostnaden.
Stjäl denna tråd lite, dock på samma tema. Nå'n som vet vad för hoj Stoner kör här? Hade han kunnat tagit F1bilen på sin motogphoj?
http://www.youtube.com/watch?v=4g4RxOl39B4
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |