BusAnna
ہمیشہ آخ
Inte mindre tvetydigt, du.
Korrigerat! Det här är ju för böfelen ett anständigt forum!
Inte mindre tvetydigt, du.
Japp! Fick tips om att klämma åt med benen om tanken också och det förändrar ju hela sitsen, då blir jag mjukare i kroppen.
Haha, men sen skulle jag ju köra lugnt idag, men i mitt universum var det ju inte så lugnt så jag höll krampaktigt fast mig av fartskräck, men vi kanske kan ta en runda i Anna-tempo så kanske jag kan slappna av lite.
Hörs på pm nån dag!
Korrigerat! Det här är ju för böfelen ett anständigt forum!
Jävligt hemligt =) Men jag ställde upp en vält soptuna iaf, håller på med fakturan till Hallstavik kommun i skrivande stund.
Jag la mig strax bakom dig (Anna) ett tag mot slutet och kan instämma. Armarna var spikraka och din kropp förflyttades inte en millimeter i kurvorna. Jag var också jävligt spänd i början, höll fast i styret som om någon försökte ta hojen ifrån mig. Men när man väl börjar slappna av och anpassa tyngpunkten med kroppen i kurvorna kommer en ny värld att öppna sig!Tack tack! =) Lite möda la jag ned iaf, men grunna på det vi prata om att mjuka upp dig lite (körning o inget annat för alla lustigkurrar). Du ligger som sagt helt rätt på vägen och jag blev imponerad av hur du kunde hålla ett så exakt spår och lugn hela tiden men du är lika stel som vid en uppkörning...
Nu ska jag försöka böja tillbaka min vänstra fotpinne...
Men det var ju precis det ni ville, jag såg nog hur ni slog era lovar runt min hoj med begär i blicken!Jag var också jävligt spänd i början, höll fast i styret som om någon försökte ta hojen ifrån mig.
Att jag aldrig lär mig att jag ska släpa mig iväg trots att jag inte har lust när jag vaknar
Ja det var synd, du hade ju en polare serverad att jämföra lite med också o allt. Själv tänkte jag ungefär - Jahapp nu blir man stekt i varannan kurva och är ivägen - men samspelet idag var något i hästväg.
Men det var ju precis det ni ville, jag såg nog hur ni slog era lovar runt min hoj med begär i blicken!
Speciellt han med den vita BMWn, han måtte ha blivit jädrigt deppig när han såg min hoj och jämförde med sin! Hans hoj hade ju inte ens samma färg över hela, värsta hopplocket med lite röda och blåa delar. Snacka om att han kände sig blåst när han kom till samlingen och såg min hoj, att man kunde få en BMW som hade samma färg över hela!
Sista exemplaret i butik som jag dessutom fick pröjsa extra för. Tänk om man ändå hade fått välja färg...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|