Söndagsåka?

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Japp! Fick tips om att klämma åt med benen om tanken också och det förändrar ju hela sitsen, då blir jag mjukare i kroppen.
Haha, men sen skulle jag ju köra lugnt idag, men i mitt universum var det ju inte så lugnt så jag höll krampaktigt fast mig av fartskräck, men vi kanske kan ta en runda i Anna-tempo så kanske jag kan slappna av lite.

Hörs på pm nån dag!

Skoj! Jo det är så jäkla kul när man testar det folk säger och bara känner hur det funkar, det krampaktiga du snackar om...jo när vi får bort det kommer du ha det lättare när vi rastar o slippa halta runt p.g.a. öm kropp. Det är inte bara att köra inte ;)

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Tack tack! =) Lite möda la jag ned iaf, men grunna på det vi prata om att mjuka upp dig lite (körning o inget annat för alla lustigkurrar). Du ligger som sagt helt rätt på vägen och jag blev imponerad av hur du kunde hålla ett så exakt spår och lugn hela tiden men du är lika stel som vid en uppkörning...
Jag la mig strax bakom dig (Anna) ett tag mot slutet och kan instämma. Armarna var spikraka och din kropp förflyttades inte en millimeter i kurvorna. Jag var också jävligt spänd i början, höll fast i styret som om någon försökte ta hojen ifrån mig. Men när man väl börjar slappna av och anpassa tyngpunkten med kroppen i kurvorna kommer en ny värld att öppna sig! :)

Nu ska jag försöka böja tillbaka min vänstra fotpinne... :död

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Att jag aldrig lär mig att jag ska släpa mig iväg trots att jag inte har lust när jag vaknar:huvet:huvet Missade ju tydligen en jättetrevlig hojtur pga. att jag deppade ihop över grå himmel!!

Nu fick jag istället roa mig med att skruva ihop IKEA-möbler och borra i kakel hos min polare Anki som dessutom tvingade iväg mig till Barkaby där hela stockholm befolkning behagade befinna sig just idag..

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Nu ska jag försöka böja tillbaka min vänstra fotpinne... :död

Glöm inte att syna sprickor som vi snacka om, är det lacksläpp så pilla/slipa bort det lite försiktigt och kontrollera ordentligt innan du bättrar på med färg (sommarfordon förvisso men det rostar som bäst i plusgrader). Är nog jäkligt spännande med tapp av fotpinne i en vänsterböj ;)

Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Jag var också jävligt spänd i början, höll fast i styret som om någon försökte ta hojen ifrån mig.
Men det var ju precis det ni ville, jag såg nog hur ni slog era lovar runt min hoj med begär i blicken!
Speciellt han med den vita BMWn, han måtte ha blivit jädrigt deppig när han såg min hoj och jämförde med sin! Hans hoj hade ju inte ens samma färg över hela, värsta hopplocket med lite röda och blåa delar. Snacka om att han kände sig blåst när han kom till samlingen och såg min hoj, att man kunde få en BMW som hade samma färg över hela! :skrattaåt

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Ja det var synd, du hade ju en polare serverad att jämföra lite med också o allt. Själv tänkte jag ungefär - Jahapp nu blir man stekt i varannan kurva och är ivägen - men samspelet idag var något i hästväg.

Ja jag såg att det var en likasinnad med på turen:tummenupp
Ja och en hel rabarberpaj står här till ingen nytta:confused:

J.W.

Dazed & confused
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
RSV4
Men det var ju precis det ni ville, jag såg nog hur ni slog era lovar runt min hoj med begär i blicken!
Speciellt han med den vita BMWn, han måtte ha blivit jädrigt deppig när han såg min hoj och jämförde med sin! Hans hoj hade ju inte ens samma färg över hela, värsta hopplocket med lite röda och blåa delar. Snacka om att han kände sig blåst när han kom till samlingen och såg min hoj, att man kunde få en BMW som hade samma färg över hela! :skrattaåt

Sista exemplaret i butik som jag dessutom fick pröjsa extra för. Tänk om man ändå hade fått välja färg... :p

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati