Själv lyckades jag imponera stort genom att både välta hojen på parkeringen och köra iväg utan att fälla upp stödet...
Ja det var grymt kul, tusen tack alla, extra tack till er som körde slow motion med mig!
Sista repan fick vi stanna och släppa en älg över vägen.
...3 gånger om vi ska vara noga.
Äh så sakta gick det inte, du hade ju såna nedlägg att du skrapa både binkers o kåpa bak
Äh så sakta gick det inte, du hade ju såna nedlägg att du skrapa både binkers o kåpa bak
Haha ja det där stödet var lite udda. Att glömma 1 gång visst men 3
På tal om skrapade blinkers, nån som kan tipsa om nån liten källarverkstad med moderata priser som kan hjälpa mig fixa den där blinkersen? Känns lite över budget att åka till BMW eller MC-proffsen för det.
Bildbevis:
Ven e det som pinkar bakom huset?
Hur ini bövelen lyckades du få in ett meddelande mellan mina??? Vi måste ha bra samspel efter turen...
Jag har blivit så jefla snabb idag helt enkelt! Du hinner inte ens märka det, men plötsligt ligger jag före!
Kul bilder, plus story till!
Tack tack! =) Lite möda la jag ned iaf, men grunna på det vi prata om att mjuka upp dig lite (körning o inget annat för alla lustigkurrar). Du ligger som sagt helt rätt på vägen och jag blev imponerad av hur du kunde hålla ett så exakt spår och lugn hela tiden men du är lika stel som vid en uppkörning, precis som du sa så gör regnet sitt till men du kommer nog få ut mycket av att bli lite mjukare på hojen. Bara hojta till om du ska ut o åka, jag har fritid i överflöd.
vi pratar fortfarande körning, okej?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |