Söndagsåka?

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Ska fylla v-power i morrn. :arsele

om nu det här SKITVÄDRET försvinner nån gång??!! Jag har inte orkat gå utanför dörrn idag, man blir ju fan bortblåst!

Jag kanske hakar på. Beror lite på vad kroppen säger. Jag vill åka men är lite begränsad för stunden....

Lilla gubben, du har 5-6 brutna revben och ett brutet skulderblad! Du BÖR inte köra hoj! :krama

Herregud 10.00! Det innebär ju att jag måste stiga upp typ 08.00, varför måste ni vara så okristligt tidiga?
By the way så har jag gjort två st. goda rabarberpajer idag ;-)

Last edited:

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
om nu det här SKITVÄDRET försvinner nån gång??!! Jag har inte orkat gå utanför dörrn idag, man blir ju fan bortblåst!

Lilla gubben, du har 5-6 brutna revben och ett brutet skulderblad! Du BÖR inte köra hoj! :krama

Herregud 10.00! Det innebär ju att jag måste stiga upp typ 08.00, varför måste ni vara så okristligt tidiga?

Smarrit. Kanske läge att planera rutten. Ser ut att vara lite olika tempo. Vore synd om vi återigen tappar bort halva gruppen.

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Smarrit. Kanske läge att planera rutten. Ser ut att vara lite olika tempo. Vore synd om vi återigen tappar bort halva gruppen.

de snabba kör i förväg och käkar paj, sen möter vi upp de andra:tummenupp
Låter rättvist va?:tungan

Det är sällsynt på norrsidan, fakktiskt :tummenupp

Om det är samma personer som kör så är väl risken att tappa bort nån lika stor på norrsidan som på södersidan????

Last edited:

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Rutten är planerad, men det finns alltid utrymme för improvisation. Alla ska få hålla sitt tempo, ingen ska tappas bort.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Om det är samma personer som kör så är väl risken att tappa bort nån lika stor på norrsidan som på södersidan????

Det skulle man kunna tro, men nä. Det är lättare att hålla ihop gruppen på norrsidan :fakta Varför? Inte intressant men det har väl något med vägnätens uppbyggnad att göra och som gällande det mesta är norrsidan bättre :tummenupp

Mjo, man hamnar alltid i Rimbo till slut hur man än kör. :hihi

Nä jag hamna i Knutby en gång, som tur var ledde nästa avfart raskt tillbaka till det normala samhället :D

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R

va fan? Har farbror Nilax klotat??

Har du inget bättre för dig kan du få komma och bjuda mig på tröstpaj på jobbet.:)

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
va fan? Har farbror Nilax klotat??

Har du inget bättre för dig kan du få komma och bjuda mig på tröstpaj på jobbet.:)

Ja farbror Nilax tycker om asfalten på Rörken lite fööör mycket så han passade på att pussa den i år igen ;-) Sorry Nisse:krama

Tröstpaj... bah! Vad får jag för det??

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Ja farbror Nilax tycker om asfalten på Rörken lite fööör mycket så han passade på att pussa den i år igen ;-) Sorry Nisse:krama

Tröstpaj... bah! Vad får jag för det??

Lite kaffe och mitt övertrevliga sällskap?..;)

ja ja...ska man nu absolut syna asfalten så är ju bana "rätt" ställe att göra det på...

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Det skulle man kunna tro, men nä. Det är lättare att hålla ihop gruppen på norrsidan :fakta Varför? Inte intressant men det har väl något med vägnätens uppbyggnad att göra och som gällande det mesta är norrsidan bättre :tummenupp

Nä jag hamna i Knutby en gång, som tur var ledde nästa avfart raskt tillbaka till det normala samhället :D

Håller helt med om att norrsidan är bättre eftersom jag bor mitt bland Roslagens bästa hojvägar men att det skulle vara svårare att tappa bort folk det vetefan??

Portionsförpackad i påsar eller små lådar?

Då blandas ju smulpajen med rabarberna, det går ju inte!!!!

Rabarberpaj+bönpall+silvertejp=WIN!..:D Ska du ut och åka så KAN du få kaffe även om du kommer utan paj. :)

Jag vågar inte! Du hotade ju med att klämma nästa gång vi sågs och jag vet ju fortfarade inte om det var mig eller min hoj du syftade på:tungan

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...