Det väljer du ju i alla högsta grad själv Man KAN ha roligt utan sprit serru ;-)
Min farmor fyller 90, jättekalajbans. Därefter ska jag förmodligen ut. Köra hoj kan jag göra (nästan) när jag vill.
Det väljer du ju i alla högsta grad själv Man KAN ha roligt utan sprit serru ;-)
Skumt det hade jag också
Ska fylla v-power i morrn.
Jag kanske hakar på. Beror lite på vad kroppen säger. Jag vill åka men är lite begränsad för stunden....
om nu det här SKITVÄDRET försvinner nån gång??!! Jag har inte orkat gå utanför dörrn idag, man blir ju fan bortblåst!
Lilla gubben, du har 5-6 brutna revben och ett brutet skulderblad! Du BÖR inte köra hoj!
Herregud 10.00! Det innebär ju att jag måste stiga upp typ 08.00, varför måste ni vara så okristligt tidiga?
By the way så har jag gjort två st. goda rabarberpajer idag ;-)
Vore synd om vi återigen tappar bort halva gruppen.
Smarrit. Kanske läge att planera rutten. Ser ut att vara lite olika tempo. Vore synd om vi återigen tappar bort halva gruppen.
Det är sällsynt på norrsidan, fakktiskt
Det är sällsynt på norrsidan, fakktiskt
Om det är samma personer som kör så är väl risken att tappa bort nån lika stor på norrsidan som på södersidan????
Mjo, man hamnar alltid i Rimbo till slut hur man än kör.
om nu det här SKITVÄDRET försvinner nån gång??!! Jag har inte orkat gå utanför dörrn idag, man blir ju fan bortblåst!
Lilla gubben, du har 5-6 brutna revben och ett brutet skulderblad! Du BÖR inte köra hoj!
Herregud 10.00! Det innebär ju att jag måste stiga upp typ 08.00, varför måste ni vara så okristligt tidiga?
By the way så har jag gjort två st. goda rabarberpajer idag ;-)
va fan? Har farbror Nilax klotat??
Har du inget bättre för dig kan du få komma och bjuda mig på tröstpaj på jobbet.
Ja farbror Nilax tycker om asfalten på Rörken lite fööör mycket så han passade på att pussa den i år igen ;-) Sorry Nisse
Tröstpaj... bah! Vad får jag för det??
Lite kaffe och mitt övertrevliga sällskap?..
ja ja...ska man nu absolut syna asfalten så är ju bana "rätt" ställe att göra det på...
Tala gärna om för mig hur jag knölar ner en rabarberpaj i ryggsäcken så kommer jag?
Tala gärna om för mig hur jag knölar ner en rabarberpaj i ryggsäcken så kommer jag?
Det skulle man kunna tro, men nä. Det är lättare att hålla ihop gruppen på norrsidan Varför? Inte intressant men det har väl något med vägnätens uppbyggnad att göra och som gällande det mesta är norrsidan bättre
Nä jag hamna i Knutby en gång, som tur var ledde nästa avfart raskt tillbaka till det normala samhället
Portionsförpackad i påsar eller små lådar?
Rabarberpaj+bönpall+silvertejp=WIN!.. Ska du ut och åka så KAN du få kaffe även om du kommer utan paj.
Jag vågar inte! Du hotade ju med att klämma nästa gång vi sågs och jag vet ju fortfarade inte om det var mig eller min hoj du syftade på
Då blandas ju smulpajen med rabarberna, det går ju inte!!!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|