Söndagstur 20/3,(Gruppkörning)

1.ltr
2.tig3r
3.beachmulle
4.Fighter(eventuellt)
5.Benii(med vänner)
6.MrHeinanen
7.Mr. Burton (Shell Botkyrka mittemot Bauhaus 13.00)
8.Cosmoz08 (Shell Botkyrka mittemot Bauhaus 13.00)
9.Geggamoja

Om jag inte skulle dyka upp så säger jag bara KÖR FÖRSIKTIGT FÖR FAN! Drog en repa idag och har förbrukat ett extraliv :huvet

1.ltr
2.tig3r
3.beachmulle
4.Fighter(eventuellt)
5.Benii(med vänner)
6.MrHeinanen
9.Geggamoja

Om jag inte skulle dyka upp så säger jag bara KÖR FÖRSIKTIGT FÖR FAN! Drog en repa idag och har förbrukat ett extraliv :huvet

Kul att du förhoppningsvis hänger på !! :banana

Som Benii skrev... Vad hände? :confused: hoppas du inte skadade dig...

Äsch, inget allvarligt så, men riktigt ordentligt släpp i en kurva och försökte gasa upp så hojen fladdra fram och tillbaka över gatan som en vattenslang ingen håller i. Men fick grepp till slut och dog inte ;)
Men siktar absolut på att haka imorgon, ser fram mot detta!

Äsch, inget allvarligt så, men riktigt ordentligt släpp i en kurva och försökte gasa upp så hojen fladdra fram och tillbaka över gatan som en vattenslang ingen håller i. Men fick grepp till slut och dog inte ;)
Men siktar absolut på att haka imorgon, ser fram mot detta!

Hehe det är lite det som är det roliga med mc körning :p När man får de där roliga adrenalinkickarna och känner att man lever :p

Såja gott folk.. Verkar som vi blir ett gäng!! :) Väldigt spännande.. Mamma roppar till mig att det är läggdags nu så jag måste krypa ner i säng... :glömdet Haha :) Imorgon utlovas det fint väder och trevligt sällskap! :) Glöm inte ha bra handskar eller 2 par handskar för det är jobbigt när man fryser om fingrarna.. men jag tvekar på att det kommer frysas om fingrarna imorgon i solen...

Så jag hoppas vi får se så många som möjligt imorgon! Har ni inte skrivit in er i tråden.. skitsamma kom ändå om ni vill ;) Alla är välkomna:banana

Man är ju onekligen sugen för första turen. Var ute o köpte pizza nyss och det blir ju snorhalt på kvällen och man undrar ju hur det är i skuggan på mindre vägar på dagarna. Kanske dyker upp imorgon, får se. Om jag kommer så har jag min gopro med mig.

Man är ju onekligen sugen för första turen. Var ute o köpte pizza nyss och det blir ju snorhalt på kvällen och man undrar ju hur det är i skuggan på mindre vägar på dagarna. Kanske dyker upp imorgon, får se. Om jag kommer så har jag min gopro med mig.

Imorgon kommer det vara såpass soligt o varmt att det kommer vara lugnt att köra även i skuggan... Så joina! And lets rock it! :)

Kommer att bli minus på natten men plus på dagen. Skuggparti kan innebära blixthalka. Har lagt hojen tillräckligt många gånger nu, kommer att sikta på att komma fram på båda hjulen än att komma fram fort.

Kommer att bli minus på natten men plus på dagen. Skuggparti kan innebära blixthalka. Har lagt hojen tillräckligt många gånger nu, kommer att sikta på att komma fram på båda hjulen än att komma fram fort.

Ja, men man får använda hjärnan lite och tänka logiskt + att kunna hantera en motorcykel så klarar man sig otroligt långt..

Jag har fått bakhjulsläpp på motorvägen.. Bakhjuls och framhjulssläpp samtidigt.. Framhjulsläpp.. allt möjligt :P Det är lite roligt faktiskt :) :D:D

Hehe, påminner lite om en lärare jag hade på gymnasiet som brukade svara på det mesta med "du måste tänka efter lite". Som gjutet! ;) Vid en lämplig isfläck ska jag ta reda på om jag kan gå igenom hela växelregistret utan att förflytta cykeln en enda meter. :)

1.ltr
2.tig3r
3.beachmulle
4.Fighter(eventuellt)
5.Benii(med vänner)
6.MrHeinanen
9.Geggamoja
10. Pledians

Last edited:
Grabbar, fan vad sugen jag blev.
Hade inte bettan sett ut såhär så hade jag hänt med.

IMG_20110319_bettan.jpg

Tror inte jag hinner skruva ihop henne till klockan 12:00 ;-)

Hade tänkt en tur tisdag eftermiddag annars om vädret stämmer. Postar om det senare.
Ha så kul och kom ihåg gaskontrollen i kurvorna så ska det nog gå bra. ;-)

Last edited:
Hehe, påminner lite om en lärare jag hade på gymnasiet som brukade svara på det mesta med "du måste tänka efter lite". Som gjutet! ;) Vid en lämplig isfläck ska jag ta reda på om jag kan gå igenom hela växelregistret utan att förflytta cykeln en enda meter. :)

1.ltr
2.tig3r
3.beachmulle
4.Fighter(eventuellt)
5.Benii(med vänner)
6.MrHeinanen
9.Geggamoja
10. Pledians

Välkommen:tummenupp

när du testar det så lägger jag mig bakom och filmar det testet:banana

ses senare!

Grabbar, fan vad sugen jag blev.
Hade inte bettan sett ut såhär så hade jag hänt med.

IMG_20110319_bettan.jpg

Tror inte jag hinner skruva ihop henne till klockan 12:00 ;-)

Hade tänkt en tur tisdag eftermiddag annars om vädret stämmer. Postar om det senare.
Ha så kul och kom ihåg gaskontrollen i kurvorna så ska det nog gå bra. ;-)

Blir nog tajt ;) Vad meckar du med?

Ja, skriv gärna när du ska ut så hänger jag på om jag kan! :banana

Ciao!

Last edited:
Då börjar det bli dags nu pojkar och flickor... Sitter i kallingarna nyvaken och dricker kaffe.. Bodhisattva du skulle ringt mig så kunde jag hjälpt till. Det där tar 20 minuter å skruva ihop ;)

Ses på donken:näsblod

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back