sötast på sh

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Jag fattar faktiskt inte vad du menar. Kan du förklara dig?

Han menar att du har kommit hit för att tugga bubbelgum och bada i sjömän, men har helt slut på bubbelgum.

Frågan är nu om du verkligen ska tåla ett sånt påhopp, eller om du tänker göra nånting åt det?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Han menar att du har kommit hit för att tugga bubbelgum och bada i sjömän, men har helt slut på bubbelgum.

Frågan är nu om du verkligen ska tåla ett sånt påhopp, eller om du tänker göra nånting åt det?

Varför bry sig på en sån? Jag vet själv vart jag står.
Jag kör hoj, och tänker fortsätta med det, för att jag tycker det är skitroligt att köra hoj. Sen kan ju han tro vad han vill, vem bryr sig om en kaxig fåne på andra sidan en datorskärm? Han är knappast så kaxig IRL.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Varför bry sig på en sån? Jag vet själv vart jag står.
Jag kör hoj, och tänker fortsätta med det, för att jag tycker det är skitroligt att köra hoj. Sen kan ju han tro vad han vill, vem bryr sig om en kaxig fåne på andra sidan en datorskärm? Han är knappast så kaxig IRL.

That's the spirit.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
That's the spirit.

Finns klart viktigare (och roligare för den delen) grejer att bry sig på än nån jäkla Kebabman, som uppenbarligen är så jäkla nitisk för att han har någon form av problem.

Nu ska jag dricka kaffe, sen ska jag ut och gazza! :banana

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
68416045.wGDPMlLK.popcorn.gif

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Var inte det ganska omoget?
Så för att en kille här på SH har fått för sig att han tycker att jag är sötast, så måste jag per automatik haft sex en massa sh-folk?

grrr voff voff! buss på dom!! :rofl

skit i det marie, helt totalt meningslöst. alla brudar är hojlösa och luder på SH så det är inte lönt att slösa din energi på det. :hihi

:krama

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
grrr voff voff! buss på dom!! :rofl

skit i det marie, helt totalt meningslöst. alla brudar är hojlösa och luder på SH så det är inte lönt att slösa din energi på det. :hihi

:krama

Jag bryr mig inte nämnvärt, men jag skulle vilja veta vad det är för liten imbecill som egentligen ligger bakom ett sånt uttalande! Kan vara intressant att få en riktig imbecill personifierad! :D

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år