sötast på sh

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Mr. Lindén har verkligen lyckats med vad han försökte åstadkomma! Här har vi en tråd som bevis på den oseriösa delen av SH och hur ett inlägg kan tolkas och bli besvarat för något helt annat samt att ett ämne mynnar ut i något som det inte alls vart tänk till från början.

Mycket intressant tråd att läsa :D :D :D

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Faktiskt inte det minsta intressant alls, en utav de mest ointressanta trådarna de senaste två dagarna. Men det är klart, alla har vi ju olika intressen.

Har du inte förstått att alla människor alltid ser det negativa i allting? Jag ser alltid det positiva och är även realisten. Där av uttalandet! Så med negativa ord: Va fan, kan ingen plocka bort den här jävla skit tråden!?!

Dominator-Rocks

Guest
Har du inte förstått att alla människor alltid ser det negativa i allting? Jag ser alltid det positiva och är även realisten. Där av uttalandet! Så med negativa ord: Va fan, kan ingen plocka bort den här jävla skit tråden!?!

Inte svära :ajjabajja

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Jag är alltid negativ och realistiskt, på det viset blir jag inte otrevligt överraskad mer än nödvändigt.
Hellre nekande än jakande :mattias

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
linden.jpg

Last edited:

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Var inte det ganska omoget?
Så för att en kille här på SH har fått för sig att han tycker att jag är sötast, så måste jag per automatik haft sex en massa sh-folk?

Mja, det är möjligt. Tog du illa upp? Jag tyckte det var lite kul faktiskt.
Jag sa iofs inget om att du hade legat med en massa folk härifrån, det är bara tölpaktigt att påstå det. Men inte heller tror jag att du är jungfru.
Men jag är glad för er skull och hoppas att det slutar väl. Jag vet att parkeringsvakten och ungraren har gift sig efter att ha raggat upp varandra på den här sidan så oddsen finns ju att det blir "bra".
:tummenupp

Jag bryr mig inte nämnvärt, men jag skulle vilja veta vad det är för liten imbecill som egentligen ligger bakom ett sånt uttalande! Kan vara intressant att få en riktig imbecill personifierad! :D
Vi kan oxå byta nakenbilder med varandra men det kanske inte Linden ska få veta om. Kontakta mig via PM.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Mja, det är möjligt. Tog du illa upp? Jag tyckte det var lite kul faktiskt.
Jag sa iofs inget om att du hade legat med en massa folk härifrån, det är bara tölpaktigt att påstå det. Men inte heller tror jag att du är jungfru.
Men jag är glad för er skull och hoppas att det slutar väl. Jag vet att parkeringsvakten och ungraren har gift sig efter att ha raggat upp varandra på den här sidan så oddsen finns ju att det blir "bra".
:tummenupp

Vi kan oxå byta nakenbilder med varandra men det kanske inte Linden ska få veta om. Kontakta mig via PM.

Raggat upp? Jag har träffat Lindén en gång, på Sh-puben efter mc-mässan, och då fattade jag inte vem han var. :D
Haha nej tack, här ska det inte bli något giftermål inte.
Har du fin kropp kan du gärna få skicka en nakenbild. :tuttar :hihi

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...