sandstream
Guest
Mattias for presidentEdit: få se nu, vem var det som ganska nyligen skrev att mina trådar var de sämsta på hela forumet?
Last edited:
Mattias for presidentEdit: få se nu, vem var det som ganska nyligen skrev att mina trådar var de sämsta på hela forumet?
Slå-sig-för-pannan-smiley!!!!vad är en screamer engine
beträffande tvåtakts-screamersarna från den tiden då det kanske var bättre....i vart fall enligt många av oss gamla stofiler som har svårt att glömma....( det kanske blir bättre "förr" ju längre se´n det blir..om ni förstår hur jag menar...? ) var det inte egentligen så att de allra flesta v-4 tvåtaktarna eldade av två burkar i taget ? och att de RIKTIGA screamersarna i så fall skulle ha varit de gamla radfyrorna så som t. ex TZ500,700,750 och "fyrkantsfyrorna" som Rg500 ( och för all del naturligtvis RG680) ?!?!
Ljudmässigt skulle jag gärna höra en modern tvåtakts radfyra....med 90 grader mellan tändningarna......
beträffande tvåtakts-screamersarna från den tiden då det kanske var bättre....i vart fall enligt många av oss gamla stofiler som har svårt att glömma....( det kanske blir bättre "förr" ju längre se´n det blir..om ni förstår hur jag menar...? ) var det inte egentligen så att de allra flesta v-4 tvåtaktarna eldade av två burkar i taget ? och att de RIKTIGA screamersarna i så fall skulle ha varit de gamla radfyrorna så som t. ex TZ500,700,750 och "fyrkantsfyrorna" som Rg500 ( och för all del naturligtvis RG680) ?!?!
Ljudmässigt skulle jag gärna höra en modern tvåtakts radfyra....med 90 grader mellan tändningarna......
Haha, att stava fel till ömd..öjmd...ödmjukhet är fanimej kult !Var sak har sin plats.
Edit: få se nu, vem var det som ganska nyligen skrev att mina trådar var de sämsta på hela forumet?
Det måste ha varit någon med MVG i Diplomati och Ödmjukehet...
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |