spectre skrev:Håller med, det är ju mycket mer effektivt att bomba bussen innifrån (stavning?)
ehm bakpulversbomber?
spectre skrev:Håller med, det är ju mycket mer effektivt att bomba bussen innifrån (stavning?)
Be gärningsmannen om bilder då. För jag antar att det finns.Mr Brownstone skrev:Den är faktiskt sann.. Min syster känner gärningsmannen ifråga!
Alltså ja håller med dig till 100%. Blir så förbannad på folk som säger till andra hur deras liv är eller så. Fy fan va ja blir äcklad av dessa människor.Harmon Rabb skrev:Alltid lika trevlig med människor som har förutfattade meningar. Inte heller tar jag några droger. Faktum är att jag inte snusar eller röker heller. Om du anser att det är lika med ett tråkigt liv får det stå för dig. För mig består livet av mycket mer- och för att svara på din fråga så anser jag inte att jag på något sätt är bättre än andra människor med de val jag gjort. Att andra människor väljer att ta alkohol, droger och annat är helt upp till dem. Vad jag däremot inte anser vara ok är när man under sitt "rus" får för sig att man ska hoppa på biltak, krossa rutor, sparka på lyktstolpar eller som några här i tråden ta med sig inventareier från krogar och restauranger, "låna" cyklar eller stjäla vägskyltar. Jag tycker det är lågt. Det var därför jag ställde frågan om någon skämdes för sina handlingar. Men det verkar ingen reflekterat över.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|