saker ni släpat hem på fyllan

Gothmog

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Bandit 1200S 2004
Glas i mängder. En biljardkö (vakten hjälpte mig nerför trappan, det var väldigt jobbigt att gå med en kö från stöveln och upp i armhålan men jag sa att jag stukat foten).

Men det var i min ungdom, nu snor jag väl bara någon penna ibland.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Kom på en sak till.... Vaknade upp på mitt rum på Sandic Portalen i Jönköping en morgon för några år sen. På nattduksbordet låg det en registreringsskylt till en bil.
Hoppas bara att jag inte fick bilen med mig hem också...
Bestämde mig iaf. snabbt för att göra av med beviset och kastade ut den genom fönstret på 4:e våningen. Undrar vad vaktmästaren tänkte när han hittade den på taket till parkeringshuset. :va

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Slänger väl in en bild på gårdagens skörd....låg bland klädhögen imorse

Bifogat

• dummy.jpg
    dummy.jpg
    86.6 KB · Visningar: 224

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Xtra Terrestrial 660
Starstriker skrev:
Tegelstenar, vägkoner, ölglas en masse.....

Vägkoner är klart underskattade som prydnadsföremål, helst med blinkande lampa. konstigt nog så är de alltid snyggare i kompisens lägenhet.

hannibal

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2005
Hoj
Hemligt tills vidare
ja har tagit hem bland annat: en bandroll från butiken Inside living, ett par vantar, ett wolkswagen märke, ett läppstift :va ett ridspö

kommer inte ihåg allt men det där var ett axplock, brukar inte ta saker oftast men det händer :gnissla

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Vägkoner, livboj, skyltar, cyklar, tändare(en per fylla)... etc... Fyllan tar fram kleptomanen som finns innuti oss :)

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Eftersom jag oftast bara dricker hallonsaft så är detta bara saker som jag hört...

Ett gäng grabbar skruvar ner skylten som det står skåne på vid en större väg vid Hallandsgränsen (E6) och åker kälke ner för en ganska stor backe i närheten!

En kille som har varit på Ekebo (stort etablisemang för inmundigande av sprit och dansande med skräcködla utanför Ängelholm) har sovit lite i en buske, sen hjälper han Arvingarna att lasta turnebussen.
Nästa morgon hade han en gigantisk samsonite i hallen full av scenkläder.

/Blue

Last edited:

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
vägskyltar och stor suzuki flagga, typ 2*6meter, om det räcker. 25st parkeringsskyltar från nån stor varukedja som har små djur på skyltarn istället för nummer, nån som vill ha är det bara att pm =) och vindrutetorkarna från en saab 9-5 polisbil som stod utanför en pub... + en massa som jag glömt som tur är.

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
glas flaggor vägskyltar butiksskyltar å diverse annat

vill inte va nån jäva moralkärring men för några år sedan så på de stället där ja jobbar hade vi grävt upp en gata å spärrat av den en helg så kommer de något folk å får för sej att riva avstängninger skitkul allt ligger ner så går dom därifrån senare kommer de ett fyllo till å cyklar ner i diket fjärrvärme rör å avtängninger på 140 cm djup gör rätt så mycket skada
fyllot bryter något ben har glömt av va de va för nåt ägaren till företaget som har beställt jobbet får en polisanmällan på sig blir dömd till sexton månaders dagsböter
dessa regler gäller även för privatpersoner att beställer du ett jobb så är de beställaren som får de mesta ansvaret :tummenupp

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
tändkablar från en opel, diverse vägskyltar koner o.s.v. sen det sedvanliga så som glas, rökfritt-skyltar och askkoppar. Resten av opeln ställde vi som blockad tvärs över vägen vilket vi då tyckte var jättefestligt!
Det bästa är att gömma skyltar när man har fest hos en polare och sen låta honom hitta dom dagen efter när han städar! Brukar bli ett j*vla liv om vem som har lagt en 50-skylt i badkaret.

Mr Brownstone

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2004
Hoj
Aprilia rs250 sp
Kravallstaket ( jättebra att ha på den tiden) och diverse standard prylar...MEN och va beredd på ett rekård!!!!!!!!!!!! En kille jag känner vaknar en morgån av att sambon står och undrar vad det är som låter från badrummet, och varför han var sönderriven på hela överkroppen?... Han hade varigt tankad som en rymdraket och hade ingen aning, så han tittade efter och hittade en pingvin plaskandes i badkaret!!!!!!! Han fick reda på av en kompis att han hade snott den från ngt park-zoo och stoppat den under tröjan!!!!!! :rofl :rofl :rofl :rofl

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Mr Brownstone skrev:
Kravallstaket ( jättebra att ha på den tiden) och diverse standard prylar...MEN och va beredd på ett rekård!!!!!!!!!!!! En kille jag känner vaknar en morgån av att sambon står och undrar vad det är som låter från badrummet, och varför han var sönderriven på hela överkroppen?... Han hade varigt tankad som en rymdraket och hade ingen aning, så han tittade efter och hittade en pingvin plaskandes i badkaret!!!!!!! Han fick reda på av en kompis att han hade snott den från ngt park-zoo och stoppat den under tröjan!!!!!! :rofl :rofl :rofl :rofl

:rofl :yoparty den KAN INTE vara SANN, snälla säg att du hittar på

dsoders2

kronisk
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
zx9r-01
en polis avspärrning(fullskalig med blinklampor, tejp, konor, polistrianglar, och en snuthund... nej kanske inte hunden men resten.) :fyllisar
en typ 100 kilo tung 3 kantik skylt från cirkus maximo...
en fartkamera ( drogs loss med pickup, killen som körde va inte full bara dum)
en elgiganten flagga modell nazi stor
en dumper (inte hela vägen hem(lite stor å ha i sovrummet hemma hos mamma))
sen fick jag hem en tält säng för 24 spänn efter jag slaggat på ikea....
listan kan nog bli längre men cyklar har väll alla fått hem nån gång
och en ful brud vart redan taget så det får räcka såhär =)

dsoders2

kronisk
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
zx9r-01
sno dumma saker på fyllan tycker jag e helt ok när man va yngre(e inte så gammal än)
däremot dom nötterna som springer omkring och vandaliserar busshållplatser skolor och pensionärer tycker jag e helt galet fel
undrar om dom små svinen vet vad en sån ruta kostar mamma å pappa i skatt.
hata hata hata :huvet :huvet :huvet

dsoders2

kronisk
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
zx9r-01
chalmers köpte in 2 parkbänkar som 4 man fick springa runt med en hel dag(med kvitto som dom visa för polisen när dom blev stoppade....
när båda paren blivit stoppade 1-10 ggr var så skicka dom ut resten av kåren på parkbänks jackt så det sluta med typ 300 nissar som sprang runt med parkbänkar inne i centrala gbg såg rätt kul ut faktiskt :)

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Kawwa skrev:
:rofl :yoparty den KAN INTE vara SANN, snälla säg att du hittar på
Jag har också hört den där. Men jag tror nog att det är en "urban legend". Hoppas det iaf... :gnissla

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring