Anndreeaas
otursfågeln
Ta 5 st Fishermantabletter, suga i sig 2 av dem, mortla de resterande 3 och snorta dessa och sedan snabbt dricka ett glas kall mjölk.
myt! gick fan hur bra som helst
Ta 5 st Fishermantabletter, suga i sig 2 av dem, mortla de resterande 3 och snorta dessa och sedan snabbt dricka ett glas kall mjölk.
Få kvinnor i grupp att sluta snattra.
Byt jobb?
Har man inte skoj på jobbet då är det jobbigt!
Låta bli att kolla när bränsle rinner ned i en rejäl tratt! Gärna av plåt med mässingsnät.
Virveln och ljudet är lika trollbindande som flammorna och knastret från en lägereld.
Skulle kunna tänka mig en tv kanal med fokus på non-stop jeepdunk och tratt. Ett skönt sövande porlande och kluckande ljud när man ligger med öppet fönster mot stadens brus en sommarnatt. Som ett svar på östermalmshaggornas springbrunn på innergården typ.
Måste vara jävligt varmt i stockholm
Jag föredrar att lyssna på kluckandet av nybytt olja när man häller den gamla i spillolje dunken...
Det är i grunden samma fascination. Det är bara vår ålderskillnad som gör att du alltjämt fokuserar på motorns restprodukter, dvs garageynglingens svar på det Sigmund Freud kallar ett barns anala ålder, eller kiss och bajs-åldern.
När du blir äldre så avklingar det, du kan då fingra på tom riktigt heta oljeavtappningspluggar och se den varma svarta oljan störta ned i hinken utan minsta stråk av liderliga tankar, inte ens när den ligger där i hinken och ångar av välbehag.
Istället inträder en livslång fascination för påfyllning av drivmedel och motorolja medelst kärl och tratt. Övergångsåldern brukar ofta kännetecknas av att man, utöver passionen för sina motordrivna farkoster, även börjar intressera sig för dokumentation och mekhandböcker rörande dessa.
Läst 4 haynes böcker.. Ett till varje fordon jag haft.
Är jag vuxen?
Du är ett kärnexemplar, mycket ovanligt för en 17-årig motorintresserad. Jag spår en lysande karriär i kolvmotorcommunityt. Fritt från de sedelärande men typiska motorhaverier som så gott som alltid drabbar de som bekvämt väljer att fumla runt i okunskapens töcken.
Har faktiskt aldrig lyckats rasa något av det jag byggt ihop. Trots att man spelat mot oddsen.
Ottomotor är skiten, börjat få upp ögonen för diesel med överladdning på sistone.
Ja Rudolf Diesel är chefen helt klart, en riktig motor ska naturligtvis inte behöva porslinsproppar i topplocket, det förstår ju ett barn.
Petting med boxhandskar.
Låta bli att kolla när bränsle rinner ned i en rejäl tratt! Gärna av plåt med mässingsnät.
Virveln och ljudet är lika trollbindande som flammorna och knastret från en lägereld.
Skulle kunna tänka mig en tv kanal med fokus på non-stop jeepdunk och tratt. Ett skönt sövande porlande och kluckande ljud när man ligger med öppet fönster mot stadens brus en sommarnatt. Som ett svar på östermalmshaggornas springbrunn på innergården typ.
Att inte titta när en tjejs bröstvårtor blir styva och syns igen tröjan/linnet eller liknande.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |