Med all rätt, hur är det med honom nu för tiden?Usch ja... fick krypa till exmannen o be honom hjälpa mig med den DeWalt borren jag ändå betalt halva på... Fick nog lite gliringar av honom om det där att jag minsann inte klarade mig själv...
Med all rätt, hur är det med honom nu för tiden?Usch ja... fick krypa till exmannen o be honom hjälpa mig med den DeWalt borren jag ändå betalt halva på... Fick nog lite gliringar av honom om det där att jag minsann inte klarade mig själv...
Idk...han kör inte hoj, är gift, har massa lån, spelar golf och bridge.Med all rätt, hur är det med honom nu för tiden?
Idk...han kör inte hoj, är gift, har massa lån, spelar golf och bridge.
I rest my case ?
Kul och trevlig, på sitt egna sätt.Money var en frisk fläkt. Hon visa foton på sig själv i ”vad tycker ni killar”? eller vad den strängen hette. Ingen blyg tjej. Sånt uppskatta många här?
Minns ingen sådan person, hette hon Money?Money var en frisk fläkt. Hon visa foton på sig själv i ”vad tycker ni killar” eller vad den strängen hette. Ingen blyg tjej. Sånt uppskatta många här
Så han gifte om sig, skaffade hus och hobbies, vilken looser.Idk...han kör inte hoj, är gift, har massa lån, spelar golf och bridge.
I rest my case
Jo men det kommer jag ihåg... Vi åkte iväg och kollade igenom hojen och käkade säkert nåt med.Saknar också honom. Han precis som du var otroligt hjälpsam mot alla som undrade något. Fick lite stöd och råd från dig när jag köpte min första hoj. En Duke från 2002 eller nått sånt
Användarnamn Money, hon hette Monica.Minns ingen sådan person, hette hon Money?
Your loss. Eller, kan det vara en förlust om man inte minns?Ok, minns inte.
?
Länk or it didn't happenYour loss. Eller, kan det vara en förlust om man inte minns?
Modererade lite också.
Vilken brewd!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2