Exakt den var det, så jävla bra.
vad gjorde ni i den tråden när ni fick den stängd , jag hann inte läsa på slutet
Var tog BRASSARN vägen? Jag var lite kär i honom.
Svagt.Närå, han vart inte bannad. Han tröttna!
Vad säger det om oss som inte ger med oss...? 18 år efter 2003-krascherna och fortfarande häckar här. Låt vara lite mer sporadiskt och inte raggande i irc eller chat eller så värst mycket party. Men ändå...Svagt.
Ja jag kom hit 2004, det är surrealistiskt.Vad säger det om oss som inte ger med oss...? 18 år efter 2003-krascherna och fortfarande häckar här. Låt vara lite mer sporadiskt och inte raggande i irc eller chat eller så värst mycket party. Men ändå...
Jag saknar nog mest Dr Bike. Och några andra lirare, som loggat ut mer permanent.
Nu känner jag mig gammal, även om jag joinade två år senare. Många gamla framträdande profiler som försvunnit, tråkigt är det... Förutom redan nämnda så saknar jag Elffors och _Johansson_ bland andra. Och UrbanTiger, honom minns jag som i något slags töcken. Minns honom men vet inte riktigt varifrån eller varför. Massa spam har jag för mig att han höll på med så troligtvis minns man honom på grund av synlighetsfrekvens Vad var det för en och vad hände med honom egentligen?Ja jag kom hit 2004, det är surrealistiskt.
Jörgen Karlsson tycker jag var ett viktigt inslag.
korvgubbe och bonny också. På ett lite annat sätt.
Jörgen är väl fortfarande kvar, även om han inte är lika aktiv sedan hans hoj blev "klar"?
_Johansson_ hade några episka inlägg! ?Nu känner jag mig gammal, även om jag joinade två år senare. Många gamla framträdande profiler som försvunnit, tråkigt är det... Förutom redan nämnda så saknar jag Elffors och _Johansson_ bland andra. Och UrbanTiger, honom minns jag som i något slags töcken. Minns honom men vet inte riktigt varifrån eller varför. Massa spam har jag för mig att han höll på med så troligtvis minns man honom på grund av synlighetsfrekvens Vad var det för en och vad hände med honom egentligen?
Jörgen är väl fortfarande kvar, även om han inte är lika aktiv sedan hans hoj blev "klar"?
Nej, därav satte jag det inom citattecken Det jag menade var att nu känns det mest som att han småpillar och uppdaterar tråden någon gång ibland när han gjort nåt eller kört någonstans, till skillnad från när bygget var i full gång och tråden uppdaterades titt som tätt med större modifikationer.Hans hoj blir aldrig klar, men den blir alltid körbar till sommaren....
Det var Skrotnisse jag menade, inte Plåtnicklas.?Nej, därav satte jag det inom citattecken Det jag menade var att nu känns det mest som att han småpillar och uppdaterar tråden någon gång ibland när han gjort nåt eller kört någonstans, till skillnad från när bygget var i full gång och tråden uppdaterades titt som tätt med större modifikationer.
Skrotnisse är en annan saknad medlem, Även om vi tyckte helt olika om vissa saker så var det en gubbe jag tyckte verkade sitta på mycket kunskap och visdom och jag uppskattade hans inlägg.
I second Mr Bush, I do.Skrotnisse är en annan saknad medlem, Även om vi tyckte helt olika om vissa saker så var det en gubbe jag tyckte verkade sitta på mycket kunskap och visdom och jag uppskattade hans inlägg.
UT gjorde ju en sorti som hette duga, sen permbannad.UrbanTiger,
Du är ju kvar, är du idiot då ?Ja, det är konstigt att alla bra försvinner och att idioterna stannar kvar.
Ingen aning vem det var, jag tror jag missat många år, vet att jag åkte på en rejäl banning när jag hade skrivit något drygt till vad han nu hette vars fru lämnade honom eller vad det nu var. Tappade nog intresset några år efter det, förmodligen kände jag mig kränkt.Pizzabagaren (där det luktar)
Han reta många men jag tycke han var rolig
2006.Du är ju kvar, är du idiot då ?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin