Saknar hoj men inte intresse!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Kungen skrev:
2381378 Men va F*N Stockholm. vad håller ni på med.
här är en ensam söt och rar tjej som vill åka hoj och ni nobbar henne, vad är det för fel på er?

Urvalet av plåtluder är så stort här, hon får vänta på sin tur. :mad:

78

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2005
Hoj
R1 + VARM GSXR 750-88
pålisen skrev:
2370195 hejsan alla glada sporthojs åkare! kanske ska presentera mig själv eftersom jag e ny på forumet.

pålisen tjej från skogås, som tidigare har åkt hoj med min pojkvän, nu har man blivit singel och tror inte att jag kommer få åka mkt med x:et men kanske det finns någon snäll grabb där ute som vill låna ut sin bönpall!

glad att sporthoj.com finns!

jag ska själv se till att få kortet till nästa sommar då det finns tid å pengar!

hör av er / pålisen
krånglar inte på att låna ut bönpallen om du inte har fått tillräckligt med erbjudanden så får vi styra upp nått håller till i västerort:yoparty

pålisen

Alphabeastmc
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Funderar
78 skrev:
2384989 krånglar inte på att låna ut bönpallen om du inte har fått tillräckligt med erbjudanden så får vi styra upp nått håller till i västerort:yoparty

har ju fått erbjudanden men många av de bor en bit ifrån, men självklart är jag alltid på hugget att åka lite :D

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
R6´99 R7ed.
Men vad är det här? saknas det kandidater eller?? Hade mer än gärna ställt upp.... om hojen haft bromshandtag/lyktor/kåpor inte läckt en massa olja etc.... Men ge mig några veckor till så är hon nog på hjulen igen :yoparty

78

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2005
Hoj
R1 + VARM GSXR 750-88
pålisen skrev:
2384995 har ju fått erbjudanden men många av de bor en bit ifrån, men självklart är jag alltid på hugget att åka lite :D
som sagt lånar gärna ut pallen och skogås e ju inte så lång härifrån bara vädret håller i sig så ska det nog bli en tur eller två:tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM