Kungen skrev:2381378Men va F*N Stockholm. vad håller ni på med.
här är en ensam söt och rar tjej som vill åka hoj och ni nobbar henne, vad är det för fel på er?
Urvalet av plåtluder är så stort här, hon får vänta på sin tur.
Kungen skrev:2381378Men va F*N Stockholm. vad håller ni på med.
här är en ensam söt och rar tjej som vill åka hoj och ni nobbar henne, vad är det för fel på er?
krånglar inte på att låna ut bönpallen om du inte har fått tillräckligt med erbjudanden så får vi styra upp nått håller till i västerortpålisen skrev:2370195hejsan alla glada sporthojs åkare! kanske ska presentera mig själv eftersom jag e ny på forumet.
pålisen tjej från skogås, som tidigare har åkt hoj med min pojkvän, nu har man blivit singel och tror inte att jag kommer få åka mkt med x:et men kanske det finns någon snäll grabb där ute som vill låna ut sin bönpall!
glad att sporthoj.com finns!
jag ska själv se till att få kortet till nästa sommar då det finns tid å pengar!
hör av er / pålisen
78 skrev:2384989krånglar inte på att låna ut bönpallen om du inte har fått tillräckligt med erbjudanden så får vi styra upp nått håller till i västerort
som sagt lånar gärna ut pallen och skogås e ju inte så lång härifrån bara vädret håller i sig så ska det nog bli en tur eller tvåpålisen skrev:2384995har ju fått erbjudanden men många av de bor en bit ifrån, men självklart är jag alltid på hugget att åka lite
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|