Kungen
Ny medlem
Kanon. bra att ni sköter er där uppe. vi skall ju inte behöva köra från skåne för att rädda en kvinna i nöd
Haha du kan bara inte låta bli.Mattias skrev:237535119 år, singel och vill "åka". Bättre blir det nog inte, va?
Nitrogen skrev:2375514Haha du kan bara inte låta bli.
pålisen skrev:2374949tjenna allihop jag tackar och bugar för alla som är snälla och ställer upp man blir ju riktigt glad. Kanske ska klargöra för alla en gång att jag INTE är polis, är bara 19 år så får inte ens komma in på skolan haha.
utan smeknamnet kommer från innebandyn där jag är målvakt smeknamn Lisen så alla skjuter ju PÅ Lisen... kanske inte världens roligaste men får alltid mig att le .
Kram på Er
fyfan vad man inte vill vara gift ibland....Mattias skrev:2375782Nej, det verkar ju inte så. Tänk den som vore ung, vacker och viril och... nu måste jag ta min tupplur
crashtestdummy skrev:2375818fyfan vad man inte vill vara gift ibland....
Det faktum att man är en gubbe i en 19årings ögon kan vi bortse ifrån...
nä, den dagen det händer, är samma dag som helvetet fryser till is. (eller Claes tingvall gör GR, filmer)Mattias skrev:2375939Din fru hänger inte på sporthoj, va?
Nursey skrev:2375806Lisen, välkommen, det finns massa killar som vill skjuta pålisen (i BÅDA bemärkelserna *asgarv* här med)..jag KUNDE inte låta bli
Hoppas du får åka hoj snart och välkommen ännu en gång
Mattias skrev:2375939Din fru hänger inte på sporthoj, va?
Seså, PM'a Pålisen nu och bjud på ett åk*DanTheMan* skrev:2376940HaHa Fan jag missade den har traden totalt...kan bero pa att jag e i Spanien o super ner mig totalt.
Lagg in ett gott ord for mig,,du vet ju att jag kor hart
Nitrogen skrev:2376976Seså, PM'a Pålisen nu och bjud på ett åk
Snail_shell skrev:2376906Nehh!!
Hur var det.. Degenerad....
Snacka om omgivning med dåligt inflytande...
Så Pålisen!!!
Vill du bibehålla någon form av anständig status i samhället så gör du nog bäst att vara "lite" försiktig med din representation här..
Mattias skrev:237535119 år, singel och vill "åka". Bättre blir det nog inte, va?
Kungen skrev:2377043är ju mitt i natten nu och skolan är låst.
pålisen skrev:2380988hmm trodde att det fanns fler sthlms killar som skulle uppskatta min ensamhet, men de erbjudanden som kommit in är från typ andra sidan Sverige.
Inte att jag nobbar er på den sidan är bara lite krångligt som ni kan förstå. Så om jag inte hittar några fina sthlms killar får jag nog dra till andra sidan Sverige
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|