Saknas en svart KTM motard i södra sthlm?

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Om det är någon som kan upplysa mig om modell så blir jag tacksam, ser fan ingen skillnad på ktm:erna :tungan

Last edited:

cpkossa

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2007
Hoj
M696, GSXR750, 660smc
Ser ut som en lite nyare 640 tycker jag -05 och framåt den har ju dock elstart. Så det kanske är 625/660? Men lampan ser ut som 640.

Last edited:

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Kanske lika bra att öppna café här hemma, så folk som har blivit av med sina hojar kan komma och sitta på min balkong och speja:gnissla
Ser minst en ny cross/hoj gasa runt på gångvägarna varje dag.
Och i mitt område är jag tämligen säker på att dom här herrarna varken har körkort eller råd att köpa hoj.
Bott här i över 30 år så man har rätt bra koll på buset :3freak

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
Ser ut som en lite nyare 640 tycker jag -05 och framåt. Den har ju dock elstart så det kanske är 625/660? Men lampan ser ut som 640.

håller med om 640. jag hade en sån -05.. 660 har inte elstart om jag minns rätt-..

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
dom blåste förbi mig..motarden verkade vara jagad av en snubbe i en vit golf..svängde av mot ekeröfärjan från E4.

Bilen försökte preja av hojen precis före rondellen precis efter avfarten den såg helt ny ut med skyddsplast.

Dom kom från AVA mc påfarten så jag trodde först att den blvit snodd på AVA.

Någon som har mer info ??

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
dom blåste förbi mig..motarden verkade vara jagad av en snubbe i en vit golf..svängde av mot ekeröfärjan från E4.

Bilen försökte preja av hojen precis före rondellen precis efter avfarten den såg helt ny ut med skyddsplast.

Dom kom från AVA mc påfarten så jag trodde först att den blvit snodd på AVA.

Någon som har mer info ??

Var en bil inblandad med, han som kom i bilen är den som sitter på hojen på bilderna, och han som satt på hojen från början hade ljusa/vita shorts, han tog över bilen istället.
Vetefan vad det var för bil, Prius eller liknande metallic lack med rosa ton.

Med tanke på vad du säger låter det som det kanske är en hoj som var till salu och han skulle provköra, dom kanske till och med åkte till säljaren tillsammans i bilen.

zeero_1

Ny medlem
Gick med
13 May 2010
Hoj
Kåtiem 640 -06
det är min hoj..polisen ringde nyss å sa att dom hade slängt hojen å dragit i botkyrka..jävla fitt ungar som har haft den,,säkert sönderkörd å allt *suck

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Aj fasen, beklagar :(
Synd att jag inte lyckades fota regplåten på bilen, dom hade ställt sig så jag inte lyckades knäppa kort på den.

Hur fick dom tag i den?

zeero_1

Ny medlem
Gick med
13 May 2010
Hoj
Kåtiem 640 -06
Aj fasen, beklagar :(
Synd att jag inte lyckades fota regplåten på bilen, dom hade ställt sig så jag inte lyckades knäppa kort på den.

Hur fick dom tag i den?

polisen hade fått syn på dom, å dom gissade på att dom fått motorstopp eller liknande å bara släppt hojen å kutat.. kanske dina bilder du tagit kan vara intressant för polisen :tummenupp tack för att du tog bilder å sånt..polisen tror sig veta vilka det är..bilderna kan va till riktigt stor hjälp

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
polisen hade fått syn på dom, å dom gissade på att dom fått motorstopp eller liknande å bara släppt hojen å kutat.. kanske dina bilder du tagit kan vara intressant för polisen :tummenupp tack för att du tog bilder å sånt..polisen tror sig veta vilka det är..bilderna kan va till riktigt stor hjälp

Lugnt, jag knäpper kort på alla misstänkta hojar här ute, så förbannat trött på buset, sjukt mycket stulna hojar här ute.
Sen spelar det ju självklart in att jag själv åker hoj och min står i "området", man är väl en hojbroder! :yoparty

Har bättre kvalitet på bilderna ifall det behövs, bara höra av dig ;)

zeero_1

Ny medlem
Gick med
13 May 2010
Hoj
Kåtiem 640 -06
Lugnt, jag knäpper kort på alla misstänkta hojar här ute, så förbannat trött på buset, sjukt mycket stulna hojar här ute.
Sen spelar det ju självklart in att jag själv åker hoj och min står i "området", man är väl en hojbroder! :yoparty

Har bättre kvalitet på bilderna ifall det behövs, bara höra av dig ;)

Du har PM

Toke

Guest
Hoppas hojen din är oskadd och inte ser ut som min.. fyfan säger jag bara. Drömmer om att få göra en american history x på trottoarkanten på den som tog den.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA