Mr. Burton
Trasig
Om det är någon som kan upplysa mig om modell så blir jag tacksam, ser fan ingen skillnad på ktm:erna
Last edited:
Är det Acra pipor som sitter på?
vet inte hur dom ser ut till den hojen.
Ser ut som en lite nyare 640 tycker jag -05 och framåt. Den har ju dock elstart så det kanske är 625/660? Men lampan ser ut som 640.
dom blåste förbi mig..motarden verkade vara jagad av en snubbe i en vit golf..svängde av mot ekeröfärjan från E4.
Bilen försökte preja av hojen precis före rondellen precis efter avfarten den såg helt ny ut med skyddsplast.
Dom kom från AVA mc påfarten så jag trodde först att den blvit snodd på AVA.
Någon som har mer info ??
Aj fasen, beklagar
Synd att jag inte lyckades fota regplåten på bilen, dom hade ställt sig så jag inte lyckades knäppa kort på den.
Hur fick dom tag i den?
polisen hade fått syn på dom, å dom gissade på att dom fått motorstopp eller liknande å bara släppt hojen å kutat.. kanske dina bilder du tagit kan vara intressant för polisen tack för att du tog bilder å sånt..polisen tror sig veta vilka det är..bilderna kan va till riktigt stor hjälp
Lugnt, jag knäpper kort på alla misstänkta hojar här ute, så förbannat trött på buset, sjukt mycket stulna hojar här ute.
Sen spelar det ju självklart in att jag själv åker hoj och min står i "området", man är väl en hojbroder!
Har bättre kvalitet på bilderna ifall det behövs, bara höra av dig
Hoppas hojen din är oskadd och inte ser ut som min.. fyfan säger jag bara. Drömmer om att få göra en american history x på trottoarkanten på den som tog den.
fy satan, det gör ont i tänderna när jag tänker på det!
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|