Evil__Knievel
maybe yes, maybe no
tja redan åkt idag too late.. =) men dee blir nog åka imorgon med =) ska bara kolla med de andra när de blir dags så skriver ja ut en tid och plats!! var lite kallt ändå att åka idag men de blev 20 mil iaf =)
tja redan åkt idag too late.. =) men dee blir nog åka imorgon med =) ska bara kolla med de andra när de blir dags så skriver ja ut en tid och plats!! var lite kallt ändå att åka idag men de blev 20 mil iaf =)
tjena haha nä de var visst varmare idag än igår men tyvärr tog bakfyllan över jävla idiot man är att dricka när man ska ut och köra dagen efter hmm jaja kanske sugen på en sväng i veckan???
jag såg en röd bandit å en svart hoj typ liknande stå å tanka i kilafors ikväll (måndag) vid 20.30 tiden kan de vart du R&B tro??
har inte hunit kört någe i veckan än =( (skruvat ihop bilen) men de kan tänkas att bli en sväng i morgon vädret blir bara bättre å bättre =) i helgen blir de åka av iaf =) är några som ska åka kanske till Falun
Stämmer bra det, polaren på den svarta hojen är inte medlem här men han kör en Honda NSR125.
Åkte du förbi där eller bor du i trakten?
jag åkte förbi där dock med bil. men jag bor en bit utanför kilafors.
på lördag skulle ja vara sugen att åka om ja inte jobbar.. händer de nått kul i falun??? falu vägen är väl under ombyggnad den..
tjena nyss kommit hem från ume är int så sugen på tur ikväll. Nä de är väl inget speciellt i Falun förutom fina flickor och billig öl =) fundera på åka dit ta ett hotell och dricka en öl och bara ha de fint!! vägen är underbyggnad men vi åker över Rättvik jäkla skön väg
åkte du idag vid 18 tiden tyckte jag mötte dig inne i bollnäs när jag kom med tradarn...
oki hmm de var en sukka iaf men de finns väl fler blå vita kanske =) nu ska ma nut i fin vädret och åka
En 4-timmars rutt med utgångspunkt Bollnäs. Var åker man då?
Sorry Jonas att jag/vi ringde dig ska INTE upprepas =) hoppas du följer med nästa gång=)
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|