okej =) ja hoppas vädret tillåter lite hojåkning då!!
Ja förra sommaren var de åxå många som "skulle" med och åka ja de vart väl bra första svängen sen dog den ut rätt fett!! Någon som kanske är sugen på följa med till Borås/Gbg till sommaren ?? är två som ska ner än....
usch för snön alltså!!!!! nu när hojen är klar å allt!
japp då va de påställt å klart! blev nog 40 mil i helgen roligt som satan. bara å vänta på lite mer värme å mindre grus på vägarna.. tjohoooo kör så de ryker!
Är det du som kör runt på den vita zxr:en??
visst är de jag blivit nå åka för dig än?
Är det du som kör runt på den vita zxr:en??
visst är de jag blivit nå åka för dig än?
jodå har väl blivit 35-45 mil ca ska iväg till midlanda 1-2 maj och köra bana... sen ska jag röka alla på gatan
jodå har väl blivit 35-45 mil ca ska iväg till midlanda 1-2 maj och köra bana... sen ska jag röka alla på gatan
gick de bra på banan??? Vi ses väl snart på vägarna blir lite roligare att åka nu när du har köpt rätt sorts hoj
själv tänkte jag åka i helgen men va fan batteri var ju helt dött fast jag har ladda de och allt... så får väl lugna mig till nästa helg istället...
Puss & Kram
Hallå i stugan!
Nu har tråden varit död i 3 veckor så jag hoppas inte ni sålt era hojar?
Hade gärna varit med och åkt nångång men risken finns med tanke på vilka hojar ni har samt att jag nyss tagit körkortet att jag inte kan hänga med i tempot
Tja sålt hojen?? TOKIG?? =) visst häng på vettja bara att ansluta sig nu idag blir de av till skärså ja och nicke_ Vi kör ett lugnt tempo så de ingen fara att du blir efter om så skulle vara fallet väntar vi väl in dej
Bara att höra av dej när du vill åka =)
Puss & Kram <--gay
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring