Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Nån som vill bomba? Vägen e torr o solen e framme lite då och då, dock blåser det rätt ordentligt här.
Nån som vill bomba? Vägen e torr o solen e framme lite då och då, dock blåser det rätt ordentligt här.
jag vill alltid t-shöra, ev. skulle lg hjälpa mig me hojen idag men jag är nog på
Fan va allas hojar går sönder, nu har mr.dude's hoj gått söner verkar det som, 2 andra hojar har antingen blivit vurpade eller rasat(?), snart så kmr la joels o strok3ns hojar skära, tappers hoj bli stulen, spinner ubåt gå under, limez drivpaket kmr gå åt helvete igen o koden på mitt bakdäck kmr att bli synligt, trotts att den e lungt körd
Säg inte så, skär min hoj nu så slår jag sönder din hoj
Bara att läsa i min signatur: "You bräjk it, you köp it"
if aj bräjk it it not wört lajk mötsh some befår
Så du har ont i röven nu när du har hängt med koreanligan
Värre OT-tråd får man leta efter rolig läsning Nästa gg det blir nån "större" sammåkning så kan det tänkas att jag + ett par klasskompisar hänger med, MZ+RS+Mito
Fan va ballt med nya hojar . Säg till när ni kan så vi fixa någon samkörning Hur långt är det ifrån er till gbg?
Fan va ballt med nya hojar . Säg till när ni kan så vi fixa någon samkörning Hur långt är det ifrån er till gbg?
det är nisses polare... han bor ut mot kärna oxå om jag inte minns fel.
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|