Samåkning för 125cc i Göteborg

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Wilhelm ska ju dit med mxjosef och några andra stuntar så de kan vara kul att se. Du vill bara poängtera att jag ska kolla på moppar. Men sitt hemma själv på lördag medan vi kollar stunt, och wilhelm ska la också köra så det e inte bara moppar :7peta

"suck"

Jag ville inte poängtera nånting, men först ska du åka direkt till brodalen, o helt plötsligt ska du till gp, bestäm dig:va Vadå "sitt hemma själv"? vem har sagt att jag inte hade tänkt att åka dit? o för det andra så finns det väl fler saker att hitta på på en lördag än att kolla på stunt, eller har jag missat nått:va:va::confused:

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
"suck"

Jag ville inte poängtera nånting, men först ska du åka direkt till brodalen, o helt plötsligt ska du till gp, bestäm dig:va Vadå "sitt hemma själv"? vem har sagt att jag inte hade tänkt att åka dit? o för det andra så finns det väl fler saker att hitta på på en lördag än att kolla på stunt, eller har jag missat nått:va:va::confused:

Lät som du ville poängtera att jag skulle åka med moppar, så jag uppfatta ditt meddelande iaf. Jag vet inte vad jag ska göra, har några kompisar som kör moppe, kanske hakar på dom elle så kör man den bekvämma vägen och kör direkt till Brodalen. Antingen kollar man på stunt på lördag elle så sitter man hemma:D

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Lät som du ville poängtera att jag skulle åka med moppar, så jag uppfatta ditt meddelande iaf. Jag vet inte vad jag ska göra, har några kompisar som kör moppe, kanske hakar på dom elle så kör man den bekvämma vägen och kör direkt till Brodalen. Antingen kollar man på stunt på lördag elle så sitter man hemma:D

Ska du köra i den stora klungan av mopeder i 50 km/h ända till Brodalen?:näsblod

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Ska du köra i den stora klungan av mopeder i 50 km/h ända till Brodalen?:näsblod

Tror dom flesta går snabbare än 50 km/h:pannkyss,
En polare har en Beta RR sm med 70 cc, större förgasare, egen stämt avgassystem så vi kan nog köra dit nog lite snabbare ;) Dock blir de nog tråkigt att ligga med dom så åker nog direkt till Brodalen om vi inte är några som samlas på GP...:)

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Tror dom flesta går snabbare än 50 km/h:pannkyss,
En polare har en Beta RR sm med 70 cc, större förgasare, egen stämt avgassystem så vi kan nog köra dit nog lite snabbare ;) Dock blir de nog tråkigt att ligga med dom så åker nog direkt till Brodalen om vi inte är några som samlas på GP...:)

Jo, men alltså jag tjyvläste på moppenet, där skulle dem tydligen köra i en korteg från gp till brodalen:rolleyes:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jo, men alltså jag tjyvläste på moppenet, där skulle dem tydligen köra i en korteg från gp till brodalen:rolleyes:

Jag åker med på den stora gruppkörningen istället(kl12@GP). Orkar inte hänga med massa moppepojkar. Eller gå upp innan 10 heller för den delen:gnissla

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Jag åker med på den stora gruppkörningen istället(kl12@GP). Orkar inte hänga med massa moppepojkar. Eller gå upp innan 10 heller för den delen:gnissla

Men ditt flöte, vi åker ju senare när gp e cleant från allt vad 50- o 70cc heter, sen åker vi till platsen där dem ska ha stuntuppvisningen, men men, ha det så kul med dem stora grabbarna, ska du ta 750in eller?:va

Last edited:

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Om man inte har något annat för sig kan du vara kul att kolla på faktiskt Tapper ;). Men fan pallar inte åka med dom...

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Om man inte har något annat för sig kan du vara kul att kolla på faktiskt Tapper ;). Men fan pallar inte åka med dom...

kul?:va är du dum. jag har varit på moppeträffar.

personligen tycker jag inte josef är rolig att titta på. han är för osäker för att showa.

och han håller DUKTIGT mkt högre klass än resten av nötterna som är där och försöker visa hur duktiga dom är med sina cirklar dom inte ens klarar av.

nej tack åt moppeträff för min del...

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Jag ska dit men får se om man orkar åka till gp först för att följa efter dom i 50km/h. Kan ju komma till gp senare och sen köra ikapp dom o blåsa förbi i 140 :D . Sen får jag se hur jag mår, har ont i tummen/handen och knät och är sjukt stel så några super spektakulära stunts blir det nog knappast från min sida:näsblod . Får väl trycka i mig lite värkltabletter innan jag sticker :gnissla

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Jag ska dit men får se om man orkar åka till gp först för att följa efter dom i 50km/h. Kan ju komma till gp senare och sen köra ikapp dom o blåsa förbi i 140 :D . Sen får jag se hur jag mår, har ont i tummen/handen och knät och är sjukt stel så några super spektakulära stunts blir det nog knappast från min sida:näsblod . Får väl trycka i mig lite värkltabletter innan jag sticker :gnissla
Går ens 400:an i 140? :lol

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
kul?:va är du dum. jag har varit på moppeträffar.

personligen tycker jag inte josef är rolig att titta på. han är för osäker för att showa.

och han håller DUKTIGT mkt högre klass än resten av nötterna som är där och försöker visa hur duktiga dom är med sina cirklar dom inte ens klarar av.

nej tack åt moppeträff för min del...

Haha okej, aja jag bor 5 min därifrån så jag tar nog en snabbtur dit och sedan tar en tur för mig själv elle nått..

Ja, strypt till 23kw dessutom :FU

Min e snabbare :banana
151 km/h :tuttar

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...