Samåkning för 125cc i Göteborg

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
JAG VILL OCKSÅ KÖRA!!!!:6surkart :4skrika vart är min avi så jag kan hämta motorn :gråta

Satan va gött det såg ut att vara

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
JAG VILL OCKSÅ KÖRA!!!!:6surkart :4skrika vart är min avi så jag kan hämta motorn :gråta

Satan va gött det såg ut att vara

HAHA! rätt åt dig! För att du bara stack sådär i fredags :mad: :mad: :yoparty

Det var asgött faktiskt! Fast när jag kom hem så kunde jag inte stänga av bensinkranen, hade ingen kännsel i tummen så jag kunde inte greppa :näsblod :) :D :tummenupp

hird_

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2007
Hoj
-07, Honda CBR 125
MC-träffen

Det var ruggigt fint igår, det var lyckat:) man ångrar ganska grovt att man inte la ut 5tusen x-tra för en 2-takt! menmen, cometen var ruggigt fin:D

Krillan, det var ju synd.. du är inte ensam^^

Last edited:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Det var ruggigt fint igår, det var lyckat:) man ångrar ganska grovt att man inte la ut 5tusen x-tra för en 2-takt! menmen, cometen var ruggigt fin:D
^^

Bahh, vem behöver tvåtaktare när man kan svänga !? Jag piskade ju Linus i härskogen:tungan :) pinsamt för honom:D :tummenupp

Ja, cometen är fin:) En viss Linus blev vist lite förälskad i ljudet också :D :yoparty Han hörde ju mycket av det när han låg bakom mig :) :tummenupp

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Bahh, vem behöver tvåtaktare när man kan svänga !? Jag piskade ju Linus i härskogen:tungan :) pinsamt för honom:D :tummenupp

Ja, cometen är fin:) En viss Linus blev vist lite förälskad i ljudet också :D :yoparty Han hörde ju mycket av det när han låg bakom mig :) :tummenupp

döööh nu ska du inte va så jävla kaxig här va. retur match... nu ska jag sladda ifrån dej i kurvorna.:arsele

sen körde du om mej lite rötet;) du körde om när jag låg bakom en bil, sen kom du om snabbare än mej. sen kom en ny bil i slutet som d kom om med en gång men jag fick ligga bakom i typ två svängar:mad:

ja jag skyller ifrån mej:huvet och nej jag är inte bitter:mad::huvet:smasha GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH

som sagt. jag har bytt bromsok nu:) så nu jävlar ska mitt däck ta slut fort:banana

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
sluta tjöta, ut och åk istället :arsele

Nu tittar solen fram, ska ut o kvälls åka lite innan det blir mörkt :yoparty

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
döööh nu ska du inte va så jävla kaxig här va. retur match... nu ska jag sladda ifrån dej i kurvorna.:arsele

sen körde du om mej lite rötet;) du körde om när jag låg bakom en bil, sen kom du om snabbare än mej. sen kom en ny bil i slutet som d kom om med en gång men jag fick ligga bakom i typ två svängar:mad:

ja jag skyller ifrån mej:huvet och nej jag är inte bitter:mad::huvet:smasha GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH

som sagt. jag har bytt bromsok nu:) så nu jävlar ska mitt däck ta slut fort:banana

Du och limez kan ju komma tillbaka när ni hänger på mig och Nisse ;)

:rolleyes:
Nääh bara skoja men håller med om att Limez hoj har gött ljud:tummenupp

När blir nästa körning då?:yoparty

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj

Jaja, du är bara avis för att jag nästan aldrig behöver tanka :) Fast när jag tankar så kostar det ju ca 170 spänn :näsblod

:)

Du och limez kan ju komma tillbaka när ni hänger på mig och Nisse ;)

:rolleyes:
Nääh bara skoja men håller med om att Limez hoj har gött ljud:tummenupp

När blir nästa körning då?:yoparty

Haha, då kommer jag tillbaka nästa sommar, då har ni inte en chans :yoparty :D

Jag vet, men nu är det besiktning på gång, orginaldämparen ska på imorgon :huvet får se om den går fortare med den på:va :D

Blir det fint väder så tycker jag vi kör nästa lördag :tummenupp Fasst då får ni komma hit, så kör vi "lygnernring" :) Det är en riktig bana...ehh...väg :)

Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Jaja, du är bara avis för att jag nästan aldrig behöver tanka :) Fast när jag tankar så kostar det ju ca 170 spänn :näsblod

Jag vet, men nu är det besiktning på gång, orginaldämparen ska på imorgon :huvet får se om den går fortare med den på:va :D

Blir det fint väder så tycker jag vi kör nästa lördag :tummenupp Fasst så får ni komma hit, så kör vi "lygnernring" :) Det är en riktig bana...ehh...väg :)

Blir det fint väder så tycker jag vi kör nästa lördag :tummenupp Fasst då får ni komma hit, så kör vi "lygnernring" :) Det är en riktig bana...ehh...väg :)

moget att posta två gånger:7peta

@ joel och nisse. vad säg om lite motardåka så ni inte kan glida räkmacka på eran efftekt?;)

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
moget att posta två gånger:7peta

@ joel och nisse. vad säg om lite motardåka så ni inte kan glida räkmacka på eran efftekt?;)

Ja ändrade de nu!!!:mad:

Kör ni motard så trycker jag ner knät, snart får jag nog i det i backen:D :yoparty :tummenupp :gnissla

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...