Samåkning för 125cc i Göteborg

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
de gjorde vi väl inte alls? man ska la upp till vänster där vi körde höger efter härskogen?

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
de gjorde vi väl inte alls? man ska la upp till vänster där vi körde höger efter härskogen?

Där alla bilar, blommor och personer var, är åt höger när man kmr från härskogen. Jag körde förbi där två gånger och stod mclister där med och det var precis vid ett krön.

Så jag antar att det var olyckplatsen.

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Ja det var det, och ja vi körde runt där omkring på vår sammåkning, men jag tror inte vi körde förbi exakta platsen. Vi var ju på shell macken som ligger längre fram också.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Där alla bilar, blommor och personer var, är åt höger när man kmr från härskogen. Jag körde förbi där två gånger och stod mclister där med och det var precis vid ett krön.

Så jag antar att det var olyckplatsen.

ok då har jag missuppfattat det.

och jag har fortfarande inte fått svar på min fråga ang bönpall. någon som vill ta med lilla mej bakpå? *host* krillan:rolleyes:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag kan idag, tänkte köra från hällingsjömacken eller nåt, det var tydligen därifrån dom körde. Fasst vet fan om jag orkar köra dit, kanske kör nån annan stans. Jag slutar 15:30.

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Jag skulle vilja köra Lyngnern idag, men vill du köra själv eller haka på, Limez?

Vi kör på Lygnernring. En av Fabians favoritvägar :tummenupp
Så kan vi ta en paus uppe på bräckan innan, och sitta på kanten.

Fler som är sugna? Vad ska vi säga? Kungsbacka, utanför Kungsmässan (ICA, vid parkeringshuset) 16:30? och gemensam körning till Lygnernring.

Ring gärna mig om ni vill åka med. 0708 374312

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Vi kör på Lygnernring. En av Fabians favoritvägar :tummenupp
Så kan vi ta en paus uppe på bräckan innan, och sitta på kanten.

Fler som är sugna? Vad ska vi säga? Kungsbacka, utanför Kungsmässan (ICA, vid parkeringshuset) 16:30? och gemensam körning till Lygnernring.

Ring gärna mig om ni vill åka med. 0708 374312

Kör på de:yoparty hör av mig innan jag åker

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Ingen aning vart de ligger så åker nog inte med, har så kasst lokalsinne så hittar knappt intill GP.
Dessutom har jag kanske dåligt me framdäck aja åker ni mot Partillle, sävedalen Landvetter kan ni slå en signal
0706-218799 jag sätter mig och solar under tiden.!

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Ingen aning vart de ligger så åker nog inte med, har så kasst lokalsinne så hittar knappt intill GP.
Dessutom har jag kanske dåligt me framdäck aja åker ni mot Partillle, sävedalen Landvetter kan ni slå en signal
0706-218799 jag sätter mig och solar under tiden.!

Är inte så svårt att hitta, kör E6an mot malmö, kör av mot kungsbacka/varla (tror jag avfarten heter) efter avfarten kommer det en rondell, sväng höger (du behöver nog inte köra i rondellen när du ska höger, är nog en väg brevid). Sen är det bara rakt fram igenom 2 rondeller, sväng vänster i trafikljusen, höger i rondellen, och vänster in på parkeringen, sen genom hela parkeringen fram till Kungsmässan, där står vi :tummenupp

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Är inte så svårt att hitta, kör E6an mot malmö, kör av mot kungsbacka/varla (tror jag avfarten heter) efter avfarten kommer det en rondell, sväng höger (du behöver nog inte köra i rondellen när du ska höger, är nog en väg brevid). Sen är det bara rakt fram igenom 2 rondeller, sväng vänster i trafikljusen, höger i rondellen, och vänster in på parkeringen, sen genom hela parkeringen fram till Kungsmässan, där står vi :tummenupp

Jag tror jag bangar idag men då vet jag tills nästa gång iaf :) hakar nästa gång:tummenupp

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Det är så typiskt, man har en bit till uppsammlingsplatsen osså bangar man för det. Man får väl offra lite *********.:rolleyes:

Nej om någon hade mött upp mig vid GP hade jag glädjen åkte med. Kruxet var ju att jag inte hittar och varken kmr ihåg elle kan följa beskrivningar så bra...:gnissla :huvet

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...