Samåkning för 125cc i Göteborg

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
Är det där en metafor för att "vi klarar inte lappen":rolleyes:

:D :arsele

(Utom jag då) :rolleyes:

Ingen har sagt att jag inte klarar den?:arsele

Har teori om drygt en vecka. Bokar uppkörning dirr efter det, får se vart det blir men hoppas få tid i början av juni iaf, så jag hinner köra en del innan dess. Anledningen att det tagit tid är för jag inte haft möjlighet att övningsköra :( Skulle det ta längre tid säljer jag hojfan:gnissla

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Nu var det bytt däck.

Dock har jag samma problem, det guppar som fan i 100+ och höga varv, sjukt jobbigt, hoppas dock det slutar snart...

Lägger in bilder senare

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Fan vad jobbiga folk var i trafiken idag då. Körde gamla särö vägen och körde en stoppie i nerförsbacke framför ett övergångs ställe sen fortsatte jag att köra bakhjul en del men stannade sen intill kanten när bakomvarande bil kom ikapp så den kunde köra om, så jag kunde wheela ifred. Då stannar kärringen och vevar ner rutan och börjar tjattra, jag hör ju ingenting av vad hon säger för jag har musik i öronen, så jag säger ursäkta vänta lite och ska precis plocka ut hörlurarna då hon vevar upp rutan o kör iväg. Jag blev lite irriterad så jag körde efter på bakhjulet och tutade samtidigt för att retas. Sen kom jag på att hon kan ha sagt något i stil med "du det kan vara grus/smuts på vägen" eftersom hon sett min stoppie innan, så det var väl lite barnsligt från min sida att retas på bakhjulet:rolleyes:

Men sen när jag kom ståendes på bakhjulet mitt i särömotet var det en gubbe som skulle svänga in till macken, jag såg avståndet och visste att han skulle hinna undan, men vad gör idiote han tvärstannar mitt i vägen och sitter o tittar mot mig samtidigt som han gapar inne i bilen, man kunde nästan läsa på läpparna att han skrek typ "men vad i hela helvete!!!" (hafft en dålig dag på jobbet?) så jag fick ta ner hojen och svänga förbi, sen vände jag mig om o tutade lite, då såg jag att han vände sig om i bilen så jag pekade finger o drog iväg:gnissla

Varför måste dom bry sig så jävla mycket o leka polis. Jag kör ganska säkert/stabilt på bakhjulet när jag har bilar runt omkring, om jag vill använda ett hjul istället för två kan dom la skita i så länge jag håller mig på min sida av vägen och håller hyffsat avstånd.

Sådär nu fick jag skrivit av mig lite:D

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
SjälvklarT!

du blir då bara mer lik Limez me dina smaljisar xD

Ibland måste man använda fler av dem för att få fram sitt budskap:):D:rolleyes:

Men Limez är ju min stora idol:yoparty :D :arsele

Angående däck, måste själv byta mitt bakdäck snart o det har inte ens gått 500 mil:huvet positivt är att 2 st mc-firmor tar min hoj i inbyte för en ktm:yoparty dock för skammpris men vad kan man vänta sig av en mc-firma:rolleyes:

Jb6

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2007
Hoj
Yamaha WR 250 X - 08 Honda XR 125 - 04
Jag har inte heller :arsele

men jag väntar och sparar till motard och A tills nästa vår... så jävla segt är det :död

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Några bilder jag hittade i min dator, från fredag den 18 april.

DownZarrell är på hugget :yoparty :) :D

Den sista bilden påminner mig om något Zarrell råkade ut för förra onsdagen :D Fast vi snackade nog inte våldtäkt med honom vid tillfället, tror jag :rolleyes: :) :D :tummenupp

(Lite DownLimez på den bilden också)

Bifogat

• downwille2.JPG
    downwille2.JPG
    52.6 KB · Visningar: 29
  • downwille.JPG
    downwille.JPG
    58.1 KB · Visningar: 37
  • ohh.JPG
    ohh.JPG
    187.9 KB · Visningar: 47
Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska