Samåkning för 125cc i Göteborg

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Jahopp då fick man ett jävla brev från polisen¨

De måste ju älska mig:mad: :huvet :huvet

Att folk inte har något liv, någon jävel som har följt efter mig och spelat in när jag kört för fort:huvet och sedan skickat videon till polisen... Har dom inget liv elle:mad:

vilken tur att de inte va du som körde då?;)

dom har inte en chans i helvete att bevisa det:såjaponken.

100 spänn på att de stog typ till målsman för joel andersson. er son har blivit tagen på bar gärning med alkohol bla bla bla

Kaffekokaren hemma hos Stig-Greta och Greger måste väl vara ur funktion. OM man har orken att göra något sådant, då har man fan orken att bestiga mount everest 3 gånger naken....

Hur blir det med detta nu, kan de fälla dig? Är det inte bara o säga att Eric/stig/göran/random-namn i kungälv eller liknande, var på besök och provkörde den? För dom har ju inte sett ditt ansikte och kan därmed inte bevisa att det var du?:huvet

din dumma jävel:D

Last edited:

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
vilken tur att de inte va du som körde då?;)

dom har inte en chans i helvete att bevisa det:såjaponken.

100 spänn på att de stog typ till målsman för joel andersson. er son har blivit tagen på bar gärning med alkohol bla bla bla

Dom sa att jag syndes på bandet då jag kollade bak och att polisen kmr nästa vecka och konfiskerar körkortet:mad:

Kan man överklaga? Ringa till rätten?

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
Dom sa att jag syndes på bandet då jag kollade bak och att polisen kmr nästa vecka och konfiskerar körkortet:mad:

Kan man överklaga? Ringa till rätten?

Allvarligt, hade kärring/gubbfan en überkamera för 50 lök eller? Dom lär väl inte kunna urskilja ditt huvud när det är filmat genom en vindruta.. Hade du inga crossglassögon på dig?:gnissla

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Allvarligt, hade kärring/gubbfan en überkamera för 50 lök eller? Dom lär väl inte kunna urskilja ditt huvud när det är filmat genom en vindruta.. Hade du inga crossglassögon på dig?:gnissla

Kör med intregarl och hade visiret upp de filma och de zoomade in när jag kolla bak tydligen:gnissla

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
@ GaJoL, jag gick oxå på det först, men när du inte fattade att det var en skämmt efter att både jag o t4pp3r skrev lite, hur säger man 'synnonymer' (låter bra) till att det hela var ett skämt, och du inte fattade det, utan fortfarande trodde att det var på riktigt, ja då blev man ju nästan mörkrädd:näsblod

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
Finns alla gubb/kärringtyper nuförtiden så why not. Blev fan nästan påkörd av en kärring i en biljävel häromdagen som tvingade upp mig på trotoaren när jag cyklade på en bred 30 gata -.-

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Men va fan, det var väl inget kul skämt. Så många idioter det finns så hade det inte förvånat mig. Sen hade det ju inte gått att bevisa, med hjälm på ändå.. men va fan har du tråkigt eller, ut o kör istället för att sitta o hitta på skämt. Erkänn du önskar att du var så outlaw så du fick brev från polisen :D

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Ahaha just det det kommer jag ihåg, fan va korkat XD. Jo men han körde ju inte samtidigt så det e ju inte mc outlaw, bara lite fjortisaktigt korkat illegalt alkohol innehav.

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
@ Zarrell, han fick ju brev från polisen, du vet, han blev ju haffad på valborg med lättcider i en kasse:rofl

Inge lättcider :huvet
Dock förklarade jag, killen jag dela flaket med ville ju inte ha öl:gnissla
Skitsamma det e en ny helg nu..

Ska ni till grillsaken på lördagn?

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Last edited:
Nyheter