Hur lång tid tar det då? Vi skulle kunna köra via Bäck dit om du är snabb, eller Främlingshem om du håller normalt tjej-tempo i att göra saker.
snarare de sista......
Hur lång tid tar det då? Vi skulle kunna köra via Bäck dit om du är snabb, eller Främlingshem om du håller normalt tjej-tempo i att göra saker.
snarare de sista......
Haha ok. Skriv i tråden vart du är när du är klar eller ring 0736332542
Kul att åka idag, synd att mitt visir inte va mörkt nog. Jobbigt när solen lyser så man blir bländad jämt. Lite väl svettigt också men man ska väl inte klaga.
jävla skit möggel väder på slutet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jävla skit möggel väder på slutet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sluta klaga på de där små dropparna, de spöregna i sandviken så blev ju tokblöt!!
Beställde nytt batteri via jobbet så jag får hoppas att den startar ändå i helgen, förutsatt att det blir åkväder. 8 grader och uppehåll imorgon om man ska tro på yr.no...
Vad sägs om o ta en sväng vid kl 14 imorgon då?
Beställde nytt batteri via jobbet så jag får hoppas att den startar ändå i helgen, förutsatt att det blir åkväder. 8 grader och uppehåll imorgon om man ska tro på yr.no...
Vad sägs om o ta en sväng vid kl 14 imorgon då?
8 grader är inte att leka med. Du kan få låna mitt batteri tills ditt kommer om du tror det passar.
Ditt är 87mm brett och mitt är 69mm, men ska mäta imorgon o se om det går o pressa ner. Satte det befintliga batteriet på laddning nu och det blev fulladdat på nolltid, gav inte ens 11v innan jag började ladda det så jag antar att det är helt slut.
Du får göra som på moppetiden då...springa igång skiten
Köp biltema. Du får ett batteri imorgon. Visar det sig att det inte funkar har du garanti 1 eller 2 år.
Va hade du för fräsarmoppe då?? På min tid (den svartvita) fanns det inte elstart på moppar. Bara kick.
Feltema hade inget i rätt storlek.. Vågat av dom o ge så lång garanti, brukar bara vara 6mån på såna.
Funkar tyvärr inte o springa igång den pga slirkopplingen, har testat.
Köp biltema. Du får ett batteri imorgon. Visar det sig att det inte funkar har du garanti 1 eller 2 år.
Va hade du för fräsarmoppe då?? På min tid (den svartvita) fanns det inte elstart på moppar. Bara kick.
Ska ut en sväng kl 14, nån som ska med?
Kul att åka idag, synd att mitt visir inte va mörkt nog. Jobbigt när solen lyser så man blir bländad jämt. Lite väl svettigt också men man ska väl inte klaga.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|