Samåkning Gävle/Sandviken 2011

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Kul att åka idag, synd att mitt visir inte va mörkt nog. Jobbigt när solen lyser så man blir bländad jämt. Lite väl svettigt också men man ska väl inte klaga.

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
CBR 1000 - 08
Kul att åka idag, synd att mitt visir inte va mörkt nog. Jobbigt när solen lyser så man blir bländad jämt. Lite väl svettigt också men man ska väl inte klaga.

jävla skit möggel väder på slutet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Beställde nytt batteri via jobbet så jag får hoppas att den startar ändå i helgen, förutsatt att det blir åkväder. 8 grader och uppehåll imorgon om man ska tro på yr.no...

Vad sägs om o ta en sväng vid kl 14 imorgon då?

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Beställde nytt batteri via jobbet så jag får hoppas att den startar ändå i helgen, förutsatt att det blir åkväder. 8 grader och uppehåll imorgon om man ska tro på yr.no...

8 grader är inte att leka med. Du kan få låna mitt batteri tills ditt kommer om du tror det passar.

yzf1000

Just Me
Gick med
29 May 2003
Hoj
ZX9R

Kan hända,blev inte så blött ikväll som ja trodde det skulle bli :tummenupp

MackeNo1

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
8 grader är inte att leka med. Du kan få låna mitt batteri tills ditt kommer om du tror det passar.

Ditt är 87mm brett och mitt är 69mm, men ska mäta imorgon o se om det går o pressa ner. Satte det befintliga batteriet på laddning nu och det blev fulladdat på nolltid, gav inte ens 11v innan jag började ladda det så jag antar att det är helt slut.

yzf1000

Just Me
Gick med
29 May 2003
Hoj
ZX9R
Ditt är 87mm brett och mitt är 69mm, men ska mäta imorgon o se om det går o pressa ner. Satte det befintliga batteriet på laddning nu och det blev fulladdat på nolltid, gav inte ens 11v innan jag började ladda det så jag antar att det är helt slut.

Du får göra som på moppetiden då...springa igång skiten :yoparty

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Köp biltema. Du får ett batteri imorgon. Visar det sig att det inte funkar har du garanti 1 eller 2 år.

Du får göra som på moppetiden då...springa igång skiten :yoparty

Va hade du för fräsarmoppe då?? På min tid (den svartvita) fanns det inte elstart på moppar. Bara kick.

Last edited:

MackeNo1

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Köp biltema. Du får ett batteri imorgon. Visar det sig att det inte funkar har du garanti 1 eller 2 år.

Va hade du för fräsarmoppe då?? På min tid (den svartvita) fanns det inte elstart på moppar. Bara kick.

Feltema hade inget i rätt storlek.. Vågat av dom o ge så lång garanti, brukar bara vara 6mån på såna.

Funkar tyvärr inte o springa igång den pga slirkopplingen, har testat.

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Feltema hade inget i rätt storlek.. Vågat av dom o ge så lång garanti, brukar bara vara 6mån på såna.

Funkar tyvärr inte o springa igång den pga slirkopplingen, har testat.

Jag tyckte dom sa så när jag köpte bilbatteri. Ena färgen hade 1 års garanti andra 2. Vet inte hur det är med mc.

Du har säkert lite strömkablar kvar sen du körde 740 med baslåda. Förläng batterikablarna och ha mitt batteri i ryggsäck

yzf1000

Just Me
Gick med
29 May 2003
Hoj
ZX9R

Hände ju att den vägrade starta med kicken...och att den gick sönder nån gång oxå ^^

MackeNo1

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ska ut en sväng kl 14, nån som ska med?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...