Samåkning Gävle/Sandviken 2011

En vild chansing bara på tal om gamla maskiner med battle scars...

Tänkte försöka köra hit hojen från s-viken till garage i Gävle i morgon, men har inte lyckats få tag i någon (än) som har lust/tid att hjälpa mig att köra tillbaka min sura gamla turbodisel till bil till gävle. (Nog för att jag e tjej, men ibland är de svårt att göra två saker samtidigt;))

Så om nån känner sig manad för uppgiften och har lite tid över i morgon eftermidda/kväll så hör gärna av er:)

Tänkte försöka köra hit hojen från s-viken till garage i Gävle i morgon, men har inte lyckats få tag i någon (än) som har lust/tid att hjälpa mig att köra tillbaka min sura gamla turbodisel till bil till gävle. (Nog för att jag e tjej, men ibland är de svårt att göra två saker samtidigt;))

Så om nån känner sig manad för uppgiften och har lite tid över i morgon eftermidda/kväll så hör gärna av er:)

Kan hända,beror på om frugan jobbar kväll eller inte.
Får se imorrn efter jobbet (16)hur det är.

Kan hända,beror på om frugan jobbar kväll eller inte.
Får se imorrn efter jobbet (16)hur det är.

Nepp,hon jobbar kväll imorrn så jag kan inte.

Jag slutar klockan 18, sedan är det tomt. Om du inte redan hittat någon som hjälper är det bara att hojta till :)

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick