Samåkning Gävle/Sandviken 2011

Kynta

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2011
Hoj
Honda CBR900rr -97.(även haft speed triple x2, och en Dr Big)
7.30 på SOS kiosken för dom som ska till Söderhamn. Avfärd 7.45 prick.

Jag kommer, hade tänkt krångla och säga att jag skulle möta upp i hagsta(bor i hillevik) men det är väl lika bra att jag kommer ner till stan. Roligt att träffa lite nya ansikten. :krama :p

skuggan21

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2008
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K7-SÅLD! Yamaha R6 - 07 banhoj
Härligt grabbar! Ladda för kanonkörning i kanonväder imorr. :tummenupp 7 anmälda hojar o förhoppningsvis så dyker de upp fler.

Offtopic: 18 anmälda bilar, kul att detta arrangemang sprids. :)

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Jag kommer, hade tänkt krångla och säga att jag skulle möta upp i hagsta(bor i hillevik) men det är väl lika bra att jag kommer ner till stan. Roligt att träffa lite nya ansikten. :krama :p

Det är väl bara att räkna ut när vi passerar där. Drygt att toura på morronkvisten.

Last edited:

Kynta

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2011
Hoj
Det är väl bara att räkna ut när vi passerar där. Drygt att toura på morronkvisten.

Ähh jag kör ner till stan. Glömde ta ut stålars iaf och kan ju göra det i stan innan.
Vet inte hur det ser ut på vägbygget på E-4an, dom kanske inte kör med flaggvakt o skit nu under helgen?

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Ähh jag kör ner till stan. Glömde ta ut stålars iaf och kan ju göra det i stan innan.
Vet inte hur det ser ut på vägbygget på E-4an, dom kanske inte kör med flaggvakt o skit nu under helgen?

Nej det drar igång kl 09.00 på måndag till 15.00

Har det vart flaggisar på dagen? Dom har väl stängt från 19 på kvällarna? Vad jag fattar har dom lagt igen alla uppfrästa körfält.

Dom jäklarna har jagat livet ur mig hela veckan så jag är helt sönderstressad :D

Kynta

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2011
Hoj
Vet bara att jag passerad kvällstid 3 ggr denna vecka o då har dom ståt ivägen. Hoppas dom fixat vägen, för i går var det som skit i södergående, inte utmarkerat var helveteskanterna på asfalten, blev ett par fina smällar i framvagnen på scanian.

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Vet bara att jag passerad kvällstid 3 ggr denna vecka o då har dom ståt ivägen. Hoppas dom fixat vägen, för i går var det som skit i södergående, inte utmarkerat var helveteskanterna på asfalten, blev ett par fina smällar i framvagnen på scanian.

Det ska vara fixat nu.

Kynta

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2011
Hoj
Det var ju för jevla roligt det där. Snällt av er att inte mobba stoppklossen hehe. Ser fram i mot flera åkdagar. Hoppas det löser sig med bågen Danne.

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Påminn mig nästa år att gömma (inte tappa bort) alla fordonsnycklar v 34.

Jag kan räkna till fyra kracher, ett ras i en växellåda, och en drevhubbs ras med div tillbehör för gävlefolk som jag känner...

Last edited:

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Kan man få en rapport. Hur många vart ni? Räckte banbredden till åt alla?
Finns lite bilder här.
http://www.smksoderhamn.com/racing/2011/TT27Aug/Banracing_2011-08-27/album/index.html

Vi var 11 cyklar tror jag, en försvann efter 2:a passet. Första passen var det ganska mycket trafik men tredje fick jag massa helt fria varv så det beror helt på hur man kommer ut, för mycket folk tror jag inte det var. Jag kör hellre alla i samma pass än att dela upp och få vänta en kvart extra.

Påminn mig nästa år att gömma (inte tappa bort) alla fordonsnycklar v 34.

Jag kan räkna till fyra kracher, ett ras i en växellåda, och en drevhubbs ras med div tillbehör för gävlefolk som jag känner...

Du kanske känner för mycket folk helt enkelt?

Last edited:

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Du kanske känner för mycket folk helt enkelt?[/QUOTE]

Du är så vis ibland rigge, är de åldern tro?

Kynta

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2011
Hoj
Hmm, jag var in och kollade smk s-hamn bilder från körningen. Alla var med på kort utom jag o Daniel, var det för att vi körde så rackarns fort så vi inte fäste på bild :p

yzf1000

Just Me
Gick med
29 May 2003
Hoj
ZX9R
Onsdags körningar

Försöka få till lite körningar här på sluttampen på säsongen.

Träffas vid Mekonomen Gävle Onsdagar 17:30.
Så bara droppa in så drar vi en repa nånstans :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...