Hur stor är chansen att du INTE blir svartflaggad?
Det händer bara på knix. Om man har en bana där man bara kör på ettan så är det bara en tidsfråga innan man klantar till det och framhjulet lättar en 1/10 sekund.
Hur stor är chansen att du INTE blir svartflaggad?
Men hur visste du att jag blev svartflaggad då?
Ja kör 27:e, det är sista Söderhamn för året.
Någon som ska åka knix någon annanstans rörberg? Jag jobbar varje kväll det är knixkörning i rörberg. Har varken kört knix eller bana förut och känner att det skulle vara roligt att hinna med en innan säsongen är slut.
bankörning i söderhamn den 27, bara komma å köra, ligger en tråd på gävleborgs forum
Va falls, 30 årsskiva i vägen... fast man kan ju alltid komma sent
Ska också på 30 års fest då. Alla brukar vara nöjda vid 14 tiden så man hinner bli fullgubbe ändå. Söderhamn är så mycket bättre än kökörning på gocartbana.
Ok, låter bra, är ni ett gäng som åker från gävle på lördag morgon då?
Ja, kan träffas vid SOS kiosken vid nåt klockslag. Om vi säger en halvtimme innan vi är där kanske vi kommer samtidigt som morgontrötta sandvikenbor.
hmm detta låter helt klart intressant.
Jag kollade på länken till smk söderhamn och det stod nått om heltäckande skydd(miljö)... är det om man ska skruva på plats?
Sen har jag för närvarande bara sånna skyddsjeans från lindstrands (jacka, hjälm o stövlar har jag testat att krascha i utan störe problem)
för man köra i dom eller lär man skaffa skinnställ?
Du ska ha en pressening ifall din maskin läcker olja, får du inte med dig nån kan du säkert knöla in dig på någon annans.
Du får säkert köra i dina brallor, dom är väl CE märkta? Va en kille som körde i gore-tex grejer innan och det är väl likvärdigt? Fråga i den här tråden eller skicka pm till trådstartaren http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=245529
Han som sköter anmälan och besiktning. Dra med dig några fler också. Det är typ tomt på banan för det är så lite folk som kör.
Ok, jag har frågat ett par till om dom ska med. Men så du vet, jag är grön som fan på bågen
Detta ska bli spännande.
Ja, kan träffas vid SOS kiosken vid nåt klockslag. Om vi säger en halvtimme innan vi är där kanske vi kommer samtidigt som morgontrötta sandvikenbor.
Jag kom nyss hem från en skellefteå resa på traden. Ska inhandla lite till bågen i morgon och serva den, men jag har då fortfarande tänkt ta mig till s-ham på lördag, men vete fan om jag får med mig några flera.
Någon som vet om man måste ha A-kortet för att köra på banan?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|