Samåkning Gävle/Sandviken 2011

frisörn

team permanentspolen??
Gick med
8 Jul 2011
Ort
gävle
Hoj
yamaha fz8n -11
de ska vi, aaah får stå ut till nästa sommar då, tält kallingar å tandborste kommer man långt på;) sj är jag inne på semestervecka 5 med denna och har en kvar;):yoparty


haha hade 10 månader i australien så kanske inte ska klaga, och jobbet där gav belöning med mc kort med pengarna ja tjänade samtidigt, ^^

kommer dra och hälsa på vänner i linköping nån gång i september om det är väder om nån joinar btw,
 

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Hofors
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
De lär nog inte gå så mycket fortare än så, vi åker småvägar till rättvik. Å tanke på den fina polisstyrkan som e inkallad till byn vore de dumt med annat.

kl 1300 från Hagaström statoil kör vi..
Runt 100 (eller va de 130? :p) är ju ganska lagomt på vägarna mellan torsång/borlänge och arkhyttan iaf, kanske får agera stoppkloss i slutet ändå..:rolleyes:

Vilken väg kör ni? blir det förbi hofors trakten eller svärdsjö? :)
 

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha R1-01,
Runt 100 (eller va de 130? :p) är ju ganska lagomt på vägarna mellan torsång/borlänge och arkhyttan iaf, kanske får agera stoppkloss i slutet ändå..:rolleyes:

Vilken väg kör ni? blir det förbi hofors trakten eller svärdsjö? :)

de var 11 först, men ändrat till kl 1300, hur vi tar oss till falun vet jag inte, men sen är de tydligen jag som bestämmer väg, funderar på andersbo över ingels in i rättvik, men vet inte än hur den vägen ser ut. du bor i hofors elle? kan pma mig ditt nummer så kan jag höra av mig om/när jag vet...
 

Davve23

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Sandviken
Hoj
Snart en R1
synd att man jobbar i veckan. men jag å en till tänkte dra på torsdag om de blir bra väder runt 15 tiden om någon är intreserad då:tummenupp


de var 11 först, men ändrat till kl 1300, hur vi tar oss till falun vet jag inte, men sen är de tydligen jag som bestämmer väg, funderar på andersbo över ingels in i rättvik, men vet inte än hur den vägen ser ut. du bor i hofors elle? kan pma mig ditt nummer så kan jag höra av mig om/när jag vet...
 

frisörn

team permanentspolen??
Gick med
8 Jul 2011
Ort
gävle
Hoj
yamaha fz8n -11
idag blir det nog en sväng efter jobbet vid 18, hot hot hot dock ^^
 

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Hofors
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Jag och skruttiz tänkte träna på bakhjulsåka imorn. Bilprovningen i sanviken vid halv 5-5 tiden, ifall nån känner sig sugen att träna eller få lite hjälp/tips :)
 

Nrober

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Sandviken
Hoj
R1-09
Undrar om det var bakhjulsfantomen på Riks 80 från valbo mot Hagaström som cruisa förbi i idag...

Såg inge roligt alls ut... :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top