Samåkning Gävle/Sandviken 2011

Daaniiel

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2007
Hoj
Ja.
Tjo! Vi är ett litet gäng uppifrån Söderhamn som tänker åka ner till era trakter imorrn. Skulle vart trevligt o mötas upp, så kanske ni kan visa nå roliga vägar där nere hos er o köra de sedvanliga skitsnacket. :tungan Om vi får leka med er förstås?:)

Blir lite alkohol för min del så jag kan tyvärr inte vara körduglig :rolleyes:

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Tjo! Vi är ett litet gäng uppifrån Söderhamn som tänker åka ner till era trakter imorrn. Skulle vart trevligt o mötas upp, så kanske ni kan visa nå roliga vägar där nere hos er o köra de sedvanliga skitsnacket. :tungan Om vi får leka med er förstås?:)

Såg inte det här förrens nu. Är upptagen tyvärr.

Imorgon då? Bör väl bli lite rajding om jag inte ska på hojköpar resa med farsan.

Last edited:

Daaniiel

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2007
Hoj
Ja.
Såg inte det här förrens nu. Är upptagen tyvärr.

Imorgon då? Bör väl bli lite rajding om jag inte ska på hojköpar resa med farsan. Även om jag är sugen på att skjutsa han till tjottaheiti och lämna den Arai-tappande gubbtjyven där :huvet

tappad hjälm är en... :rolleyes: inge körning allt för tidigt hoppas jag.. :tuttar

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
tappad hjälm är en... :rolleyes: inge körning allt för tidigt hoppas jag.. :tuttar

Nej garanterat inte före 15 för min del, ska till Stockholm och kolla hoj. Hinner vi så drar vi in på Lelles och kollar lite kläder.

Lagar du frukost på sängen till dina chix eller vad är det som tar så lång tid på morgonen?

Last edited:

Daaniiel

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2007
Hoj
Ja.
Nej garanterat inte före 15 för min del, ska till Stockholm och kolla hoj. Hinner vi så drar vi in på Lelles och kollar lite kläder. Han har sitt skinnställ från han körde roadracing på sent 70 tal kvar.

Lagar du frukost på sängen till dina chix eller vad är det som tar så lång tid på morgonen?

Efter att ha lämnat avbytarbänken för 3månader sedan så lagar inte jag frukost åt någon längre ;)

Hade helt missat att jag ska på 70års firande idag. Så jag vet inte om jag hinner hem innan kvällen.. Full fortfarande och en släkting är fin i kanten, ska bli kul att se hur det här slutar :D

Last edited:

Daaniiel

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2007
Hoj
Ja.
Nej garanterat inte före 15 för min del, ska till Stockholm och kolla hoj. Hinner vi så drar vi in på Lelles och kollar lite kläder.

Vart det något hojköp?

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Vart det något hojköp?

Jorå

vf.jpg

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
tja!

Nu har jag äntligen fått hit hojen till gävletrakterna (tack alla för tips på garage har löst sig någolunda bra iaf)

Så är de någon som e lite sugen en eftermidda och visa lite fina vägar här i trakten så hör av er:):yoparty

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Blir det skapligt väder ska jag försöka hinna med en premiärtur med nya hojen. Får nycklarna till nya boendet på fredag så risken finns att flytten tar all tid, men nån timme borde man hinna med o köra iaf.

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Smhi kan man aldrig lita på... Ska vara 10 grader och uppehåll på lördag eftermiddag enligt yr.no

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln