Jazen
med licens to kill
Får hoppas att Smhi har fel.. Bara man får lite sol, kylan kan man nog härda : )
En annan står o fryser satan då du svettas, du har det ju bra =D
Får hoppas att Smhi har fel.. Bara man får lite sol, kylan kan man nog härda : )
Jepp, nån sväng måste det bli. Ska upp till Ö-vik och hämta den imorgon, 80 mil ToR.... Tur att man kan motivera en sväng upp dit i jobbet, drar hemifrån kl 05.00
5 va inte farligt, då sitter jag vid skrivbordet redan.
Passar lördag bäst för dig kan man ju preliminärboka en sväng? Ta den där repan vi körde när du köpt Falcon, där har jag inte åkt på år och dar. Kanske fler som vill med?
kl fem? skämtar ni, de e inte mänskligt att vara vaken och jobba då!!
ja jag kanske vill haka på om de inte blir allt för kallt, om ni orkar ha med en kärring vill säga (läs kör som en kärring, enligt mina polare av de manliga könet)
Finns många som kör lite kärringaktigt så det är nog inga problem
haha sant, fast jag kan tydligen vara en ibland har jag hört, så då ska jag väl ha rätt å köra som en sådan åxå haha
Det är lungt, jag är nog den som kör som en kärring!
MackeNo1 är snabb, får hoppas han är ovan på nya bågen.
Det är roligare att vänta på folk än att plocka upp dom ur diket så det är bäst att ta det lite piano.
Tog en sväng idag, kändes dock inte helt 100 med bakdäcket. Så det blir kärringkörning för mig tills det är bytt
lör/sön ska va mögglit, kallt o regn. Imorrn ska det va regnfritt med ca 18grader. köööörning imorrn då?
Tog en sväng idag, kändes dock inte helt 100 med bakdäcket. Så det blir kärringkörning för mig tills det är bytt
ja du hörde vad som hände med lingvalls speed triple med nya sulorna så tat chill =)
brände du upp dom gamla =) ?
Beror på vilken tid, ska ut med brudarna på kvällen så måste ju hinna att pudra näsan åxå
Pumpat fram? Hur lite va det?
Beror på vilken tid, ska ut med brudarna på kvällen så måste ju hinna att pudra näsan åxå
Har inte bytt än
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |