Samåkning Gävle/Sandviken 2011

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Jepp, nån sväng måste det bli. Ska upp till Ö-vik och hämta den imorgon, 80 mil ToR.... Tur att man kan motivera en sväng upp dit i jobbet, drar hemifrån kl 05.00

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Jepp, nån sväng måste det bli. Ska upp till Ö-vik och hämta den imorgon, 80 mil ToR.... Tur att man kan motivera en sväng upp dit i jobbet, drar hemifrån kl 05.00

5 va inte farligt, då sitter jag vid skrivbordet redan.

Passar lördag bäst för dig kan man ju preliminärboka en sväng? Ta den där repan vi körde när du köpt Falcon, där har jag inte åkt på år och dar. Kanske fler som vill med?

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
5 va inte farligt, då sitter jag vid skrivbordet redan.

Passar lördag bäst för dig kan man ju preliminärboka en sväng? Ta den där repan vi körde när du köpt Falcon, där har jag inte åkt på år och dar. Kanske fler som vill med?

kl fem? skämtar ni, de e inte mänskligt att vara vaken och jobba då!!

ja jag kanske vill haka på om de inte blir allt för kallt, om ni orkar ha med en kärring vill säga (läs kör som en kärring, enligt mina polare av de manliga könet;))

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
kl fem? skämtar ni, de e inte mänskligt att vara vaken och jobba då!!

ja jag kanske vill haka på om de inte blir allt för kallt, om ni orkar ha med en kärring vill säga (läs kör som en kärring, enligt mina polare av de manliga könet;))

Finns många som kör lite kärringaktigt så det är nog inga problem :tungan

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
CBR 1000 - 08
lör/sön ska va mögglit, kallt o regn. Imorrn ska det va regnfritt med ca 18grader. köööörning imorrn då?

Daaniiel

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2007
Hoj
Ja.
MackeNo1 är snabb, får hoppas han är ovan på nya bågen. :mad:

Det är roligare att vänta på folk än att plocka upp dom ur diket så det är bäst att ta det lite piano.

Tog en sväng idag, kändes dock inte helt 100 med bakdäcket. Så det blir kärringkörning för mig tills det är bytt :tummenupp

yzf1000

Just Me
Gick med
29 May 2003
Hoj
ZX9R
Jag bangar i helgen iaf,säkert ej lovlig att köra på Lördag och har inte tid på Söndag :)

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
CBR 1000 - 08
Beror på vilken tid, ska ut med brudarna på kvällen så måste ju hinna att pudra näsan åxå:tungan

jag är "ledig" imorrn, tänkte vakna o käka cheesecake,fundera över livet o dricka kaffe. sen kan jag köra när som, beror på dom andra när dom vill skolka från jobbet

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!