Samåkning Gävle/Sandviken 2011

Jepp, nån sväng måste det bli. Ska upp till Ö-vik och hämta den imorgon, 80 mil ToR.... Tur att man kan motivera en sväng upp dit i jobbet, drar hemifrån kl 05.00

Jepp, nån sväng måste det bli. Ska upp till Ö-vik och hämta den imorgon, 80 mil ToR.... Tur att man kan motivera en sväng upp dit i jobbet, drar hemifrån kl 05.00

5 va inte farligt, då sitter jag vid skrivbordet redan.

Passar lördag bäst för dig kan man ju preliminärboka en sväng? Ta den där repan vi körde när du köpt Falcon, där har jag inte åkt på år och dar. Kanske fler som vill med?

5 va inte farligt, då sitter jag vid skrivbordet redan.

Passar lördag bäst för dig kan man ju preliminärboka en sväng? Ta den där repan vi körde när du köpt Falcon, där har jag inte åkt på år och dar. Kanske fler som vill med?

kl fem? skämtar ni, de e inte mänskligt att vara vaken och jobba då!!

ja jag kanske vill haka på om de inte blir allt för kallt, om ni orkar ha med en kärring vill säga (läs kör som en kärring, enligt mina polare av de manliga könet;))

kl fem? skämtar ni, de e inte mänskligt att vara vaken och jobba då!!

ja jag kanske vill haka på om de inte blir allt för kallt, om ni orkar ha med en kärring vill säga (läs kör som en kärring, enligt mina polare av de manliga könet;))

Finns många som kör lite kärringaktigt så det är nog inga problem :tungan

MackeNo1 är snabb, får hoppas han är ovan på nya bågen. :mad:

Det är roligare att vänta på folk än att plocka upp dom ur diket så det är bäst att ta det lite piano.

Tog en sväng idag, kändes dock inte helt 100 med bakdäcket. Så det blir kärringkörning för mig tills det är bytt :tummenupp

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick