Också lite sugen på att komma ut på söndag, ska ju bli 10C!! Tid? (Plats förutsätter jag är slottan?? )
Köpt hoj nu eller?
Också lite sugen på att komma ut på söndag, ska ju bli 10C!! Tid? (Plats förutsätter jag är slottan?? )
Önskar verkligen att jag var ledig söndag är dock ledig idag och imorgon. Kanske skulle tagit en liten vända. Synd att man inte har varmare handskar xD
Ta ut en semesterdag! Och montera handtagsvärme, är så jäkla skönt!
Här är en till som alltid brukar köra ensam.. Söndagen ser ut att bli fin, jag hakar gärna på en runda om en Bumse får vara med bland motard och sporthojar?
Är det parkeringen vid Slottsparken precis efter trafikljuset vid Slottsbron som gäller?
Jag är gärna med när jag fått tag i en ny hoj
Du har ju hela fredagen och lördagen på dig ;-)
Tro mig jag ligger i men finns inga i närheten som är vettiga
Vad söker du då?
Någon street eller motard för runt 30-40 papp som inte är snordyr att försäkra. Finns inte så många kvar då..
Ok! Vilken motorstorlek? Hur gammal är du?
Hej!
Bor i Helsingborg men jobbar i Halmstad. (Försvarsmakten...) har nu i dagarna köpt en ny hoj som jag tänkte hämta på söndag hade varit gött att lära känna vägarna runt Halmstad och lite folk att köra med! Så då är det ju väldigt påpassligt att hojen jag köpt finns i Laholm Jag dyker kanske upp också om det är okej. Har kört en del med folket i Helsingborg förra säsongen, men har bara haft lappen ett år.
Om du vill köpa en en hoj som flyttar på sig men är oerhört lättkörd kan du ju köpa min. CB 900 Hornet-02
Finns på blocket. Kostar en 4000 om året för en halvförsäkring... (För mig, 35 år bor mitt i Helsingborg och haft lappen väldigt kort tid)
Vi hörs!
/Jon
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS