Tjacka Ducce vetja!norrland59 skrev:HJÄÄÄÄÄÄLP ja är utan hoj vad gör ja nu?
Hoppas ni tydligt sätter ut lite samlingstider på den här tråden så man kan va me. Blidsbergrepan var klockren-mer sånt.
//Christian
(kollar efter en 999 eller 996)
Tjacka Ducce vetja!norrland59 skrev:HJÄÄÄÄÄÄLP ja är utan hoj vad gör ja nu?
Hoppas ni hade en trevlig runda idag...Om det blir åkning på torsdag så är jag på....fick ju ta hand om lillasyrra idag, hon prickade ju in att vara sjuk idag....men men på torsdag är jag på om de blir nått....NSR_Martin skrev:Tack för en trevlig runda
Kul att man fick följa med. Det blir fler gånger!
Hur va det sagt nu nästa gång? Torsdag...?
Det brukar gå en Mc-kortege genom stan på våren men ja vet inte datumet på denna...SolitudE skrev:Tackar för idag! Roligt roligt!
Får vi göra om.
Vad är det för kortege folk snackar om? Jag vet inget som vanligt...
zpeppy skrev:Det brukar gå en Mc-kortege genom stan på våren men ja vet inte datumet på denna...
Linderås är fint som bara den! Kan rekommendera räkmackorna där!norrland59 skrev:är de någon som ska ut i morron själv hade ja tänkt åka till sveriges minsta kaffe o ta en kopp,men ja vet inte tid än men halv 5, kvart 5 på atollen.
Är de någon som vill följa medså hör av er sms 0705550711.
Norrland
Det finns ganska många på blocket och här på sporthoj till salu, men dom jag har ringt på är redan sålda.....norrland59 skrev:de kan väll inte vara så svårt att hitta en hornet, men hör av dig så du kan följa med då vi är ute o åker..
"norrland"
Är inte Anderstorp bättre bana för sporthojar?? Har aldrig varit på Sviestadsbanan, men fått för mig att den e rätt liten.Zeb_Macahan skrev:Jag hoppas verkligen att jag får se er alla sporthojsåkare på Sviestadsbanan på trafikövningarna i sommar. Enda stället man kan utnyttja sporthojar är ju faktiskt där.
//jaG
Har du kollat upp vad du få ge för en Hornet 600 i försäkring?? kommer den stå på dig el på Benny??Sara skrev:Det finns ganska många på blocket och här på sporthoj till salu, men dom jag har ringt på är redan sålda.....
Ta bort era annonser när hojen är såld! Man blir ju jättebesviken....
Maverick skrev:Är inte Anderstorp bättre bana för sporthojar?? Har aldrig varit på Sviestadsbanan, men fått för mig att den e rätt liten.
Maverick skrev:Har du kollat upp vad du få ge för en Hornet 600 i försäkring?? kommer den stå på dig el på Benny??
Sara skrev:Jajemänsan! 3100 riksdaler hel/hel, och då står den på mig! Skitbilligt!!!!
Zeb_Macahan skrev:Njae. Anderstorp är bred och rak. Snabb och inte speciellt teknisk. Kinnekulle (som i sig är en mindre bana än sviestad) är den mest tekniskt utmanande och enligt mig även den roligaste.
Sviestad bjuder på en raka god för 280 och kurvor som sätter lite krav på föraren. Dessutom är sviestad den enda banan i närområdet som bjuder på trafikövningar som har gott om instruktörer och riktigt bra upplägg för så lite pengar som 200 daler.
//jaG
På trafikövningar på sviestad kommer du inte få köra med slipon, inte anderstorp heller. Men kinnekulle brukar funka med slipon. Är ju bara att montera dit original annars.Flying Finn skrev:Hur funkar det med bullermätningar?
Har slipon på min Hornet, och det låter "lite" mer än original. Är det ändå ok att köra?!
Skulle vara grymt kul att få prova på bankörning..!
Flying Finn skrev:Hur funkar det med bullermätningar?
Har slipon på min Hornet, och det låter "lite" mer än original. Är det ändå ok att köra?!
Skulle vara grymt kul att få prova på bankörning..!
WASP skrev:På trafikövningar på sviestad kommer du inte få köra med slipon, inte anderstorp heller. Men kinnekulle brukar funka med slipon. Är ju bara att montera dit original annars.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|