chukabowa
Håårdcåår
hehe.. ja självfallet blir det party när vi drar till köbenhavnSwish skrev:2543808Ja, men klart det blir party när vi ändå är över...!
hehe.. ja självfallet blir det party när vi drar till köbenhavnSwish skrev:2543808Ja, men klart det blir party när vi ändå är över...!
Swish skrev:2543808Ja, men klart det blir party när vi ändå är över...!
haha.. ja vafan ska vi hänga med småbarn förEddi skrev:2543901fett! hade kunnat bli ritkigt jävla skoj!! Problemet är att du inte kommer in på något ställe sen bara.....
chukabowa skrev:2543904haha.. ja vafan ska vi hänga med småbarn för
skojja bara
Det gjorde du nog inte.Eddi skrev:2544068för den har
jag skoja med
de hade vatt gott, men jag var både hungrig och trött(var på väg hem från jobbet i malmö..)Eddi skrev:2543279heheh då är drömmen uppfylld
ja vi såg nog dig.... körde aqllt vi kunde bakom men kom aldrig ifatt dig som du kanske märkte
skulle hängt med på glass.. i för sig var mjukglassmaskinen sönder och dom hade slut på 99% av alla andra glass men trevligt var det
Eddi skrev:2544068för den har
jag skoja med
Var det därför du kom in då?Slappa skrev:2546097Var ute i helgen på nån sk krog på lilla torget i Malmö i helgen, såg inga fjunisar alls var bara 40+
jurassic park??Slappa skrev:2546097Var ute i helgen på nån sk krog på lilla torget i Malmö i helgen, såg inga fjunisar alls var bara 40+
har inte du hojen med dej nerSlappa skrev:2546097Var ute i helgen på nån sk krog på lilla torget i Malmö i helgen, såg inga fjunisar alls var bara 40+
Selfklart för tusan vad annarsSolid snake skrev:2546326Var det därför du kom in då?
chukabowa skrev:har inte du hojen med dej ner
häng med o kör lite vet jag
majoon skrev:2547125kommer förmdoligen att gazza onsdagsgazzet
Ja du borde få följa med och köra, så ska jag se till så att swish kommer med på samma runda.Slappa skrev:2547410Selfklart för tusan vad annars
Du just nu verkar det som att ja kommer bosätta mig i Skånehelvetet likförbannat om det inte händer nåt på hemma fronten
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |