Eddi skrev:25478841 timme i häckerberga idag... fy fan vad roligt men satan vad kallt det är nu!!!
Tack martin för du ledde så bra
ja jävlar vad kul det var o gazza igen....var ju en hel vecka sen sist...
Eddi skrev:25478841 timme i häckerberga idag... fy fan vad roligt men satan vad kallt det är nu!!!
Tack martin för du ledde så bra
Solid snake skrev:2547724Ja du borde få följa med och köra, så ska jag se till så att swish kommer med på samma runda.
Don Danielsan skrev:2547967Onsdagsgaazzz imorrn, vilka ska köra???... nån som kan låna ut ryggskydd och stövlar?... minst storlek 38 på stövlarna
Jahaja är det bara för att du ska kunna komma undan om hon blir för våldsam? Springa in till Johnny och gömma dig?Slappa skrev:2548062Eller så bjuder du hem henne så kommer ja förbi en stund nästa gång ja hälsar på Johnny
Solid snake skrev:2548222Jahaja är det bara för att du ska kunna komma undan om hon blir för våldsam? Springa in till Johnny och gömma dig?
fram med brödkniven.. det är blindtarmenSolid snake skrev:2549549Jag hoppar av, hade sjukt ont i magen igår kväll/natt och det har inte släppt än.
Nähädå!chukabowa skrev:2549577fram med brödkniven.. det är blindtarmen
majoon skrev:2549742ska iväg o tokjobba med arbetet igen....vet ej när jag blir klar
sen verkar det som jag får åka en egen runda...då alla bara e mesiga...
kan tillägga att det kommer att tokregna närmsta veckan oxå...så ska man få åkt i torrväder ska det bli idag
majoon skrev:2550677oooooooooo vilket härligt gazz
fy fan vilket tempo oxå...känns som att det här med kalla däck bla bla bla bara e en myt
kul o få se en din nya hoj oxå zenit...riktigt ball
Så jeffla snabbt gick det inte, lite snabbare så är du i diket och luktar på blommorna.majoon skrev:2550677oooooooooo vilket härligt gazz
fy fan vilket tempo oxå...känns som att det här med kalla däck bla bla bla bara e en myt
kul o få se en din nya hoj oxå zenit...riktigt ball
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |