KLobble skrev:2599343äh... va ju inge kul alls! låste inte knapparna sej så låste det sej i min skalle
var du med igår?
KLobble skrev:2599343äh... va ju inge kul alls! låste inte knapparna sej så låste det sej i min skalle
Köp en jåstick då? Eller gamepad eller vad det heter med två analog spakar. Som playstation.KLobble skrev:2599428ja va med lite i början... hette KL
ska man bara köra med pilarna kan man ju lika gärna ta vilket j*vla bilspel som helst istället! jag vill ju använda pilarna till o luta sig åt alla fyra håll, en knapp till gas och vars en till fram o bakbroms... så vid en vanlig inbromsning håller man ju in 3 knappar först, 4 när man börjar svänga... o så va den svängen helt åt helvete
eller så sätter jag mej framför tv:n o lirar xbox istället...Loy skrev:2599435Köp en jåstick då? Eller gamepad eller vad det heter med två analog spakar. Som playstation.
Låter bättre, så slipper du få pisk av migKLobble skrev:2599477eller så sätter jag mej framför tv:n o lirar xbox istället...
KLobble skrev:2599477eller så sätter jag mej framför tv:n o lirar xbox istället...
passa dej så jag inte kommer förbi o lägger en börnout utanför ditt fönster!!Eddi skrev:2599514tråkig du är då! men klart du var riktitg kass på motogp så lika bra hehe
chukabowa skrev:2599629någon som vill gå på "hellnight" på fredag??
http://www.subclubs.se/
jag o evelina ska dit.
Mary kanske??
chukabowa skrev:2599629någon som vill gå på "hellnight" på fredag??
Slappa skrev:2599799Ja måste ha varit väldigt elak då tjejen precis dumpade mig helt utan förvarning
Så bara ja hittar och kan sno en bil så är ja på!
Supa sig sådär äckligt redlös!
Trodde inte du var hårdrockare.chukabowa skrev:2599629någon som vill gå på "hellnight" på fredag??
http://www.subclubs.se/
jag o evelina ska dit.
Mary kanske??
Swish skrev:2599829Ska du med.....? ja, då lär det ju bli en äkta hellnight i alla fall!!
-02.majoon skrev:
85:a väl!? stod ju att hon var 21 år...majoon skrev:
KLobble skrev:260024885:a väl!? stod ju att hon var 21 år...
oj! där va visst en hoj oxå!! kanske den du menade...?
majoon skrev:2600262snacka om att vara välputsad
KLobble skrev:2599602passa dej så jag inte kommer förbi o lägger en börnout utanför ditt fönster!!
grymt avundsjuk du skulle bli då!!! (alla har ju inte ställt av än)
... kan väl hyra en rökmaskin!Eddi skrev:2600502nej precis alla har inte ställt av än... trodde inte du kunde börna med din hoj ens?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|