Solid snake
Guest
På min server så måste du ha det.Eddi skrev:2601755måste man ha det för spela eller ?
På min server så måste du ha det.Eddi skrev:2601755måste man ha det för spela eller ?
Eddi skrev:2601755måste man ha det för spela eller ?
chukabowa skrev:2599629någon som vill gå på "hellnight" på fredag??
http://www.subclubs.se/
jag o evelina ska dit.
Mary kanske??
Hårdrock och metal.Son Of Kramer skrev:2602050Jag å en polare har länge tänkt gå dit, men det har aldrig blivit av. Är det ett bra ställe? rock, hårdrock eller metal?
Kazta skrev:2602005
Var va ni??? Jag försökte ringa dig men inget svar...kan du inte flyga och "nalla" samtidigt eller... iofs såg det ut som att det gick sjukt fort så du är förlåten!!!!
repris i morgon???
Eddi skrev:2601799Här kommer lite bilder på när jag och marie jobbade som MC reklamare idag.
Massa regn och 2 hagelskurar kul var det i alla fall.
Köra hoj och få 105:-/timme inte farligt
du har ju inte frågat mejSwish skrev:2601690Jo, men jag är en social varelse, det är trist att kolla själv!
chukabowa skrev:2602992du har ju inte frågat mej
majoon skrev:2603033o inte mig heller....
har ni inte blivit tillfrågade...skriv upp er här...
1. Chukabowa
2. Majoon
3.
4.
5.
du ringde ju inte ens o frågaSwish skrev:2603101Men thomas, du skulle spela biljard med evelina och glans! och martin, du spelade ju dataspel..
För övrigt så är det fritt fram för alla som vill att hänga på i kväll..
Swish skrev:2603101Men thomas, du skulle spela biljard med evelina och glans! och martin, du spelade ju dataspel..
För övrigt så är det fritt fram för alla som vill att hänga på i kväll..
Zenit skrev:2603198Kollar gärna film jag me =) när o vart?
jahaja.. hon nekar bestämt att hon pratar mer med dej än vad jag görSwish skrev:2603251Vi ska inte se film idag, vi ska ut och festa!
Thomas; jag snackade ju med Evelina!
RacerX skrev:2603361Tjena!
Jag kunde inte köra något på slutet av säsongen då jag fick körförbud pga att jag missade inställningstiden på besiktningen. Sen behövde jag ett nytt bakdäck som tog ett tag att få tag i (läs: få pengar till). När jag sen skulle besiktiga fick jag veta att drive-in inte finns längre någonstans i sverige. Nästa tid var i slutet av november...
Så nu är jag sugen att köra lite mer och för att dämpa behovet har jag skaffat en minimotard!
Jag tycker att nu när det börjar bli kass väder ute så borde ni göra som jag och eskil, skaffa mini-motard och kör på race-house på söndagar!
Det är jätteroligt! och när man krashar kostar det knappt något eta
chukabowa skrev:2603157du ringde ju inte ens o fråga
Eddi skrev:2601799Här kommer lite bilder på när jag och marie jobbade som MC reklamare idag.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|