Magoozi skrev:2606515Nu får alla göra som jag och skaffa sig ett X-BOX 360 och moto gp 06. det är utan tvekan skitet.
Ja den som väntar på något gott väntar alltid för länge.Eddi skrev:2606522nej tack.. du ska se dom nya m spelen till ps3... fy helvete vad det slår xbox.. så jag väntar lite till =)
Solid snake skrev:2607593Ja den som väntar på något gott väntar alltid för länge.
Det kommer väl inte till jul nu heller? Eller?
Swish skrev:2607913Lalalala... Lalalala.. Time's slow.....
Zenit skrev:2607960lite o göra idag?
Loy skrev:
ja för fan. slavdrivarinnan skulle behöva fler o piska påSwish skrev:2606274Idag ska jag och Cukabowa bygga ästbox, det är fritt fram att komma och ge en hjälpande hand...!
kollar ju på film med mej juZenit skrev:2608366wie klart man e på..kom igen nu grabbar o swish du får ju va med nu osså så slipper du kolla film själv
Loy skrev:
Eddi skrev:2609579tjenare jag är på idag.... men har inte hamashi och förstår inte varför man ska ha det?
Eddi skrev:2610036har installerat Hamachi nu så jag är också på hur det än blir...
Zenit skrev:2610108gött..va väll inte allt för betungande..även om jag heller inte fattar riktigt varför
Du är inte ensam om att fortfarande köra.Glidar-Glans skrev:2610469Fan här var ju bara en massa datanördar som ska sitta och lira TV-Spel.
Får snart leta efter ett annat forum att hänga med
/ En som fortfarande KÖR
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet