Samåkning i Lund

Son Of Kramer

Ny medlem
Gick med
1 Nov 2005
Hoj
Retta -03 banhoj
chukabowa skrev:
2603358 jahaja.. hon nekar bestämt att hon pratar mer med dej än vad jag gör :va

nogon som inte e sugen på hellnight ikväll? vi ska uppehålla oss i lund mellan 20:30 o 22nånting... typ på nån pubb eller nått.

snacka lite mc kanske??

Ikväll blir tajt, ni ska inte ut imorrn?

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Slappa skrev:
2603437 Jag var på Max samtidigt som er, kände dock inte igen nån av er heller för den delen. Vi satt mitt för utgången!

Satt och tog en sista hamburgare med tjejen som inte längre är min tjej, försökte en sista gång att övertyga henne, hon grät ja grät men hennes beslut kvarstog tyvärr.

jaså.... okej nej adlrig sett bild på dig så hade ingen aning.

Jaså det var trist att höra... får du ut idag och ragga lite då

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
helvete vad full jag är........sjukt kul var det. Gratis i baren är farligt! Tack rick för en vacker dans på bardisken, tack linda för en vacken bugg, tack carolin för att du nästan ragga de upp världens fulaste kille, jaja kul inte jag då.. vet vad ni tänkte

fan att det blev som det blev igår majoon... men vi tar igen det idag!!!

sorry

Last edited:

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
vad gör alla egentligen..

klockan e ju för fan snart morgon...o ingen e vaken...vad e det för stil???

nu e det ju dax o ta tag i vardagen o komma upp innan alla andra vaknat för då kan man liksom var för sig själv men ändå vara anonym i den dunkla verkliget som döljer sig bakom varje pajas som i kön försöker tränga sig utan att veta att man vid en tillsatt förnyelse behöver att betrakta det utgånssyftade läget ett sådan sätt att man i en ordinerad variant av komplicitet kan veta att sanningen leder nångonstans mellan mittemellan det som kanske kan leda till vare sig inte någonting eller till det ulitmata scoopet över en inte alltför långvarig verklighet ute i etern som man inte ska nämna helt abstrakt eftersom man efter två eller tre olika cenarier i alternativ umänges eller kontroversiell variet kan variera mellan två eller flera varelser...

röris

Rätar ut böjarna
Gick med
13 Aug 2005
Hoj
Gsx-r 1000 K7
Garage i Lund

Kanske här man skall fråga :va
Var o jobbade i Lund på fredagen och såg en konstig sak med tanke på alla mc stölder.
I ett p-garage stod det tre hojar och som jag uppfattade det så var ingen av dem låsta med kätting eller skivbromslås.
En KTM ,Ducati samt en cross eller offroad.
Ingen vidare säkerhet i garaget heller enbart nyckellås till porten.
Någon som känner igen beskrivningen?

Solid snake

Guest
majoon skrev:
2605834 vad gör alla egentligen..

klockan e ju för fan snart morgon...o ingen e vaken...vad e det för stil???

nu e det ju dax o ta tag i vardagen o komma upp innan alla andra vaknat för då kan man liksom var för sig själv men ändå vara anonym i den dunkla verkliget som döljer sig bakom varje pajas som i kön försöker tränga sig utan att veta att man vid en tillsatt förnyelse behöver att betrakta det utgånssyftade läget ett sådan sätt att man i en ordinerad variant av komplicitet kan veta att sanningen leder nångonstans mellan mittemellan det som kanske kan leda till vare sig inte någonting eller till det ulitmata scoopet över en inte alltför långvarig verklighet ute i etern som man inte ska nämna helt abstrakt eftersom man efter två eller tre olika cenarier i alternativ umänges eller kontroversiell variet kan variera mellan två eller flera varelser...
Du är konstig. :pannkyss

röris

Rätar ut böjarna
Gick med
13 Aug 2005
Hoj
Gsx-r 1000 K7
Slappa skrev:
2605951 Dom har inte "läggdags" i talibanskäggolandet där får alla ungarna vara uppe hur sent dom vill;):rolleyes:
Vad skyller du själv på :rolleyes: hemkommen från fest eller enbart uttråkad och fördriver tiden:va :)

Solid snake

Guest
röris skrev:
2605946 Ska du säga som hänger här vid denna tidpunkt:hihi :såjaponken
HAHA ska DU säga som själv hänger här nu. :D

Slappa skrev:
2605951 Dom har inte "läggdags" i talibanskäggolandet där får alla ungarna vara uppe hur sent dom vill;):rolleyes:
Passa dig innan du får ett slag under bältet så du bryter ihop...

Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
röris skrev:
2605958 Vad skyller du själv på :rolleyes: hemkommen från fest eller enbart uttråkad och fördriver tiden:va :)
Skyller inte på nåt, sitter o slöar framför burken.
Solid snake skrev:
Passa dig innan du får ett slag under bältet så du bryter ihop...
Håll dig till sandlådan, man ska inte ge sig på björnar när de finns ekorar:tummenupp

Sen slåss ju talibaner som tjejer och tjejer slår man ju inte!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Idag ska jag och Cukabowa bygga ästbox, det är fritt fram att komma och ge en hjälpande hand...! ;)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO