Samåkning i Lund

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
jag tog mej friheten o editera lite =)

bara o lägga til valfri hoj sen..

Bifogat

• tr%C3%B6ja copy.jpg
    tr%C3%B6ja copy.jpg
    71.1 KB · Visningar: 64

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
haha just de. men va hände med Varning Lekande barn. VLB-Lund

va sägs om nåt sånt här? nu vete fanken vems bilden på mcn e, hitta den på nån tysk sida :tungan

Riktigt jävla bra!! jag är lätt med på att byta och dom tröjorna.. fett

vad kostar det att beställa?? måste vi ha.... det kostar även typ 400 att byta adressen från fyllegnu.com till VBL-Lund.se

Ado

Galen - helt jävla väck i bollen
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
2021 Triumph Tiger 1200 - kan man köra sportigt?
Dessutom så e "fyllegnu" som alla normala människor tänker: "hur fan kan man komma på ett namn som "fyllegnu" egentligen" - alltså kommer de att stanna kvar i deras minnen bättre än VLB-Lund...som inte riktigt stämmer för alla e inte från lund heller.....

Men de e min åsikt....annars samma textstil som Klobbe föreslog fast "fyllegnu".

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Riktigt jävla bra!! jag är lätt med på att byta och dom tröjorna.. fett

vad kostar det att beställa?? måste vi ha.... det kostar även typ 400 att byta adressen från fyllegnu.com till VBL-Lund.se

där jag hitta de tröjorna gick de på lite över 400 utan triagelgrejen den kunde jag inte få dit. Men ska kolla vart vi beställde till flygklubben har för mig att de va billigare där och med fler val möjligheter.

Som andra osså sagt så tycker jag osså fyllegnu e bättre

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
Dessutom så e "fyllegnu" som alla normala människor tänker: "hur fan kan man komma på ett namn som "fyllegnu" egentligen" - alltså kommer de att stanna kvar i deras minnen bättre än VLB-Lund...som inte riktigt stämmer för alla e inte från lund heller.....

Men de e min åsikt....annars samma textstil som Klobbe föreslog fast "fyllegnu".

kanske såhär!?

tycker oxå VLB suger fet dase!!! låter bara töntigt.... men man kan ha det skrivet i samband med skylten

Bifogat

• namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    4.3 KB · Visningar: 60
Last edited:

Ado

Galen - helt jävla väck i bollen
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
2021 Triumph Tiger 1200 - kan man köra sportigt?
kanske såhär!?

tycker oxå VLB suger fet dase!!! låter bara töntigt.... men man kan ha det skrivet i samband med skylten

Gillar förslaget starkt...både texten på ärmen o sen tanken me VLB i samband med skylten....
Kanske en skylt till under triangeln där det står "Varning Lekande Barn" så som de brukar stå på tillägsskyltar?

//Ado

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012

Jag är helt med på Fyllegnu.. har absolut inget med mc att göra bara. Mer ett fest namn. Men jag slipper ändra hemsidan så det är bra hehe...

ska också söka lite efter tröjor.... i för sig kör jag aldrig med tröja på mig när jag kör hoj, men kan ha den när jag är på fest :D

Isengrim

Ny medlem
Gick med
31 May 2005
Hoj
nope...
Drömde om hojen inatt...kanske var ett tecken???:confused:

Iofs blev han påkörd (i drömmen alltså) av Glidar-Glans (no offense :rolleyes: ) men det var bara de bakre blinkerserna och kåpglaset som gick sönder...inget allvarligt alltså....

Har inte bestämt mig till 100% ännu om han ska säljas...får se lite längre fram
Känns som säsongen är långt borta nu....

Kan vi inte alla beställa sporthoj.com tröjor och välja typ "Fyllegnu" på ryggen med våra namn under??

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...