got damn..sluta gnälla nu för fan..funka ju asbra o köra med thomas förra året ju...
men åh... Du fattar ju inte vad jag menar.. Det är ju sacke jag är trött på, hans jävla tjat. Men det spelar ju som sagt ingen roll, eftersom jag ska sälja hojen.
got damn..sluta gnälla nu för fan..funka ju asbra o köra med thomas förra året ju...
Lek ni av er så planerar vi andra en Vilsetur i gammal god anda.
Jaså? Ska du köpa motard nu då?2778065men åh... Du fattar ju inte vad jag menar.. Det är ju sacke jag är trött på, hans jävla tjat. Men det spelar ju som sagt ingen roll, eftersom jag ska sälja hojen.
Okej okej.....
här kommer pappa o ska lugna ställningarna.....
"Fy barn - bråka ska man inte göra !!! (med en alvarlig min....)"
Så....nu har man allas uppmärksamhet?!
Snacka precis me Eddi kring lite gemensamma tröjor...så som det snackats om många gånger innan o iden, som eddi iaf gillade e som följande....
På ryggen:
Who Says
Money Can't Buy
You Love?!!
(Tänkte ha de på min nästa sporthoj-tröja men offrar mig för laget....)
Sen på bröstet ha thomas o glidarn's roliga triangel me wheelie o texten "varning för lekande barn" så som de föreslog den sist....
Sen kan man lägga till saker o ting själv på sin tröja för att göra den mer personlig typ märken eller saker som man själv printar ut eller nått....
Därmed gott folk får alla nått de kan ha på sig för den beskrivningen stämmer in på alla....
//'til next time...
men åh... Du fattar ju inte vad jag menar.. Det är ju sacke jag är trött på, hans jävla tjat. Men det spelar ju som sagt ingen roll, eftersom jag ska sälja hojen.
Okej okej.....
här kommer pappa o ska lugna ställningarna.....
"Fy barn - bråka ska man inte göra !!! (med en alvarlig min....)"
Så....nu har man allas uppmärksamhet?!
Snacka precis me Eddi kring lite gemensamma tröjor...så som det snackats om många gånger innan o iden, som eddi iaf gillade e som följande....
På ryggen:
Who Says
Money Can't Buy
You Love?!!
(Tänkte ha de på min nästa sporthoj-tröja men offrar mig för laget....)
Sen på bröstet ha thomas o glidarn's roliga triangel me wheelie o texten "varning för lekande barn" så som de föreslog den sist....
Sen kan man lägga till saker o ting själv på sin tröja för att göra den mer personlig typ märken eller saker som man själv printar ut eller nått....
Därmed gott folk får alla nått de kan ha på sig för den beskrivningen stämmer in på alla....
//'til next time...
Ja ja gtycker det är skit bra ide. Det är bara att vi ska enas om det. Sen kunde väl tomas fixa resten eller ???
halloj halloj!
någon här som har någon liten aning om när skånevårenturen är??? bara undrar eftersom jag inte har något annat vettigt för mig
ha det så bra så länge boys and girls
Tja ma man!
Hoppas verkligen du kan vara med mycket mer denna sommar än förra... vi börjar redan små planera och snacka om utflykter vi kan/ska göra.....
kommer bli skit fett
Ni låter som "Laund Hell Riders"
Kommer ni att göra stan osäker eller får bönnerna sin beskärda del av avgaser över sina åkrar? *pHnizZz*
Kör hårt!
va?? vad skulle nu jag fixa
jkay..du e alltid välkommen att hoppa över från ni-sidan till vi-sidan
vi e ju ingen stängd grupp så det e bara o jojna våra körningar
var det inte så att du kunde fixa tryck på tröjor, muggar mm eller är jag helt ute och reser? kanske var någon annan....
någon var det i alla fall.. kanske hehe
jkay..du e alltid välkommen att hoppa över från ni-sidan till vi-sidan
vi e ju ingen stängd grupp så det e bara o jojna våra körningar
aaaaa nej inte han då kommer vi aldrig hem från våra smårundor thi hi
O va menar herrn med det?
..nu känner jag mig utanför jue!
På nästa runda ska jag dig över svålen!
Nä, jag är inte IRRITERAD!!!!
ser att du tatuerat dej eddi (avataren)
snyggt!!
(inte visste jag att du hade en så sexig o slank midja )
Åja, jag har också jobb.2779869Tjena Boys.
Besitter en ny Sporthoj.com tröja med texten "Kör sakta Lekande barn" på ryggen, men jag e grymt öppen för andra förslag på gemensamma tröjor. Pris spelar ingen roll då jag e den enda av oss med jobb he he *ler* .
Väntar fortfarande på att någon ska köpa min hoj, kanske fel sesång då det SNÖAR, men skam den som ger sig. Blir den såld så blir det mycket mer POWER än i hojen jag har, FAN jag e grymmt sugen på att köra nu.
ses i Kurvan / Mvh Glidaren
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari