Samåkning i Lund

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Jag måste också tejpa ihop hojjen tills dess! :huvet

1.Eddi
2.Glidaren
3.Chukabowa
4.Majoon
5.Starfighter
6
7

Willew

Sjukskriven RadicalRider
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
----SÅLD----
Jag e på !!!!

Måste ut slanga på den nya hojen!!!

1.Eddi
2.Glidaren
3.Chukabowa
4.Majoon
5.Starfighter
6 Willew
7
8

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Va tusan, jag trodde det var supa sig den 1:a, köra sig lite på dagen kan jag ju hänga på!

1.Eddi
2.Glidaren
3.Chukabowa
4.Majoon
5.Starfighter
6. Willew
7. imaster
8

the_seven

Ny medlem
Gick med
2 Feb 2007
Hoj
No longer...
Hallå, ska köpa hoj snart, men ingen i min kompiskrets kör hoj!!!:huvet
Skulle varit kul o hänga med på nån runda..

Ha det nice grabbar!!

matsa

Sporadisk
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
Tyvärr inte...
Ot

:felämne Tjena! Det här har egentligen ingenting med samåkning att göra, men det rör Lund i alla fall... :) Jag är nyinflyttad i stan och går i köpa-hoj-tankar (som jag har gjort de senaste fyra åren). Jag undrar om det är någon som har koll på om man kan få tag på en garageplats i centrala Lund? Alla tips tas tacksamt emot...

Last edited:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
:felämne Tjena! Det här har egentligen ingenting med samåkning att göra, men det rör Lund i alla fall... :) Jag är nyinflyttad i stan och går i köpa-hoj-tankar (som jag har gjort de senaste fyra åren). Jag undrar om det är någon som har koll på om man kan få tag på en garageplats i centrala Lund? Alla tips tas tacksamt emot...

tjenare

jag gick ner till LKFs kontor i stan och frågade.. dom hade massa lediga över allti i stan. Har ett nu i norra lund. Tyvärr ingen plats där bara för tillfälligt.

Men hör med dom

Ha det nice grabbar!!

KLart du ska hänga på oss!!

ses i sommar då...

Last edited:

matsa

Sporadisk
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
Tyvärr inte...
tjenare

jag gick ner till LKFs kontor i stan och frågade.. dom hade massa lediga över allti i stan. Har ett nu i norra lund. Tyvärr ingen plats där bara för tillfälligt.

Men hör med dom

KLart du ska hänga på oss!!

ses i sommar då...

Tackar! Ska gå och kolla med dem... :)

Solid snake

Guest
2775741 Men sluta försöka trycka på folk motard.. Låt de köra vad de vill... Alla vill kanske inte ha motard, finns så mycket annat ju...
HAHA! Säger den som blev sur för att vissa (jag nämner inga namn) köpte KTM istället för att köra skrevraket, det var ju sååå jobbigt att vänta på dem!

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr

Ha det nice grabbar!!

ja för faan!!! bara o hänga på...vi kommer att köra så ofta vi kan o alltid kul med nytt folk :tummenupp

vadå off topic??? tycker att jag kan hitta ordet hoj i ditt inlägg...o det e väl så on topic det bara kan bli :yoparty

hoppas du kan hitta ett garage o sen kan haka på!

Last edited:

Kazta

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
R6

Tjena,
Jag kommer att ta ner min hoj igen i April. Har haft garage i garaget under parantersen. Tänker försöka skaffa där igen om du är sugen på att dela?
/
J

matsa

Sporadisk
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
Tyvärr inte...
Tjena,
Jag kommer att ta ner min hoj igen i April. Har haft garage i garaget under parantersen. Tänker försöka skaffa där igen om du är sugen på att dela?
/
J

Det vore kanske inte så dumt... Egentligen skulle jag vilja ha tag på något somligger lite närmare min lägenhet, jag bor precis bredvid Domkyrkan. Men jag ska helt klart fundera på det så hör jag av mig sen när det börjar bli aktuellt... :)

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Tjena,
/
J

Tja ma man!
Hoppas verkligen du kan vara med mycket mer denna sommar än förra... vi börjar redan små planera och snacka om utflykter vi kan/ska göra.....

kommer bli skit fett :yoparty :D

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...