Solid snake
Guest
Ja du ska ju ha motard!2774298min e snart till salu
Precis, köp motard!2774505nej för fan glansan... köp inget 750 ägg....
Last edited:
Ja du ska ju ha motard!2774298min e snart till salu
Precis, köp motard!2774505nej för fan glansan... köp inget 750 ägg....
Va tusan, jag trodde det var supa sig den 1:a, köra sig lite på dagen kan jag ju hänga på!
1.Eddi
2.Glidaren
3.Chukabowa
4.Majoon
5.Starfighter
6. Willew
7. imaster
8
supa första aprill???
Ja du ska ju ha motard!
Precis, köp motard!
Tjena! Det här har egentligen ingenting med samåkning att göra, men det rör Lund i alla fall... Jag är nyinflyttad i stan och går i köpa-hoj-tankar (som jag har gjort de senaste fyra åren). Jag undrar om det är någon som har koll på om man kan få tag på en garageplats i centrala Lund? Alla tips tas tacksamt emot...
Hallå, ska köpa hoj snart, men ingen i min kompiskrets kör hoj!!!
Skulle varit kul o hänga med på nån runda..
Ha det nice grabbar!!
tjenare
jag gick ner till LKFs kontor i stan och frågade.. dom hade massa lediga över allti i stan. Har ett nu i norra lund. Tyvärr ingen plats där bara för tillfälligt.
Men hör med dom
KLart du ska hänga på oss!!
ses i sommar då...
nej för fan glansan... köp inget 750 ägg....
HAHA! Säger den som blev sur för att vissa (jag nämner inga namn) köpte KTM istället för att köra skrevraket, det var ju sååå jobbigt att vänta på dem!2775741Men sluta försöka trycka på folk motard.. Låt de köra vad de vill... Alla vill kanske inte ha motard, finns så mycket annat ju...
min e snart till salu
Hallå, ska köpa hoj snart, men ingen i min kompiskrets kör hoj!!!
Skulle varit kul o hänga med på nån runda..
Ha det nice grabbar!!
Tjena! Det här har egentligen ingenting med samåkning att göra, men det rör Lund i alla fall... Jag är nyinflyttad i stan och går i köpa-hoj-tankar (som jag har gjort de senaste fyra åren). Jag undrar om det är någon som har koll på om man kan få tag på en garageplats i centrala Lund? Alla tips tas tacksamt emot...
nej för fan glansan... köp inget 750 ägg....
Tjena,
Jag kommer att ta ner min hoj igen i April. Har haft garage i garaget under parantersen. Tänker försöka skaffa där igen om du är sugen på att dela?
/
J
Tjena,
Jag kommer att ta ner min hoj igen i April. Har haft garage i garaget under parantersen. Tänker försöka skaffa där igen om du är sugen på att dela?
/
J
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |